Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Zakoupila jsem si dvě vstupenky na show Jana Krause do divadla Archa na balkon na sezení za 2043 Kč vstupenky mi byli ICE dvakrat změněny ale byli mi dodány.Ale vstupenky byli za dvakrát 250 Kč k stání .Po hodinách snahy zjistit, kde je chyba, jsem to vzdala a zjistila jsem ,že asi nejsem sama, co má potíže ,.Zavolala jsem do pokladny divadla, abych zjistila jestli to není jen překlep a podle kódu aby mi řekli kam ty vstupenky vlastně jsou .Řekli vstupenky jsou falešné.vic už nepotřebuju vědět abych věděla že jsem byla okradena .
Vrácení důvěry v internetové nakupování ,důvěru v lidskou poctivost a vrácení peněz .
|
Tweet |
Společnost dle svých obchodních podmínek vystupuje v právním vztahu pouze jako zprostředkovatel prodeje, spotřebitel tak smlouvu uzavírá s třetí osobou, která však nemusí být podnikatelem. V takovém případě, kdy prodávající nevystupuje v právním vztahu jako podnikatel, se ustanovení na ochranu spotřebitele nepoužijí .
Společnost se jakožto zprostředkovatel obchodu ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, nebo dodá vstupenky falešné, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku, případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.
Jestliže tedy spotřebiteli náhradní vstupenky dodány nebyly, porušila tím společnost (mimo jiné) i své vlastní obchodní podmínky. Obdržené peníze by se tak staly bezdůvodným obohacením společnosti na úkor spotřebitele a společnost by byla povinna peníze bezodkladně vrátit.
Společnosti je možné kontaktovat telefonicky, přičemž pro Českou republiku je na stránkách uváděno telefonní číslo 420 228 883 086, e-mailem na customerservice@orders.viagogo.com, přes zákaznický účet na stránkách společnosti nebo poštou, a to nejlépe skrze doporučený dopis s dodejkou na adresu viagogo AG, Rue de Lyon 109, 1203, Genève, Switzerland.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.