Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Na konci října 2022 jsme reklamovali kufr, který nám letecká společnost rozbila při přepravě na zájezd. Na e-maily reagují cca po měsíci. Poslední korespondence z 3.2.2023 , kdy jsem jim potvrdila kompenzaci, slíbili, že připíší částku na b.ú. do 30 dnů. Dnes 7.3.2023 napsali, že teprve odpovídají na poslední e-mail a předají k proplacení za dalších 30 dní.
Reklamace kufru
Připsání částky na účet max do 2 dnů.
|
Tweet |
Lhůta pro posouzení a vyčíslení škody poškozeného zavazadla není přesně stanovena. V tomto případě již společnost vyčíslila škodu a slíbila peníze zaslat do 30 dní, reklamace je tedy ukončena. Lhůta 30 dní pro navrácení peněžních prostředků dle nás není nepřiměřená.
Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.