Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#65268Protahování reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 hodin 47 minut

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2023, před rokem

Hana Ruprechtová

Znění stížnosti

Na konci října 2022 jsme reklamovali kufr, který nám letecká společnost rozbila při přepravě na zájezd. Na e-maily reagují cca po měsíci. Poslední korespondence z 3.2.2023 , kdy jsem jim potvrdila kompenzaci, slíbili, že připíší částku na b.ú. do 30 dnů. Dnes 7.3.2023 napsali, že teprve odpovídají na poslední e-mail a předají k proplacení za dalších 30 dní.


Produkt

Reklamace kufru


Požadované řešení

Připsání částky na účet max do 2 dnů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2023 11:38, před rokem

Lhůta pro posouzení a vyčíslení škody poškozeného zavazadla není přesně stanovena. V tomto případě již společnost vyčíslila škodu a slíbila peníze zaslat do 30 dní, reklamace je tedy ukončena. Lhůta 30 dní pro navrácení peněžních prostředků dle nás není nepřiměřená.

Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.