Společnost


Alektum, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

91%
9%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#6527Nepřevzané zboží a vrácené zpět ALEKTUM

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2015, před 10 lety

Anna Gabčová

Znění stížnosti

Gabčová Anna,ul,Nová 112,Bohumín -Pudlov,Psč 73551
ŽILETKY-METRIX
Dobrý den,po tel. mi nabídli žiletky,které jsem hned odmítla a zaslali mi je,obretem po doručovatelce,byli vráceny nerozbalené s tím že zboží od nich nežádoucí.První upomínka 5.11.2014 hned jsem, volala zboží vrátila a dluh 208.-kč nemám a žádám písemně potvrzení,které mi zaslali 5.12.14,že nemám žádný dluh a nezavazuji se žádnému odběru zboží.Dne 15.1.2015 opět upomínka 570.-kč a emailem potvrzeno že dluh nemám a došlo k omylu.Odesláno 7.4.15 dor.16.4.15 dluh 832,22.-kč s formul.na vyplnění,že dluh neuznávám a potv.vymazání dluhu, oscenovat a zaslat podepsaný,to jsem udělala. Dne 16.4.15 je to správný postup?Pomozte mi prosím vyřešit ten problém!


Produkt

ŽILETKY- MATRIX


Požadované řešení

VYŘEŠIT PROBLÉM S UPOMÍNKAMI A DLUHEM S KTERÝM NESOUHLASÍM A UKONČENÍ S FIRMOU -ALEKTUM V CELÉ VĚCI.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2015 12:40, před 10 lety

Je-li spotřebitelka přesvědčená, že smlouvu po telefonu neuzavřela, jedná se o neobjednané plnění, které není spotřebitelka povinná vracet, ani jej platit. Spotřebitelka dle svých slov tuto skutečnost již několikrát namítla. Dokonce ji mělo být potvrzeno, že společnost žádný dluh neeviduje. Vzhledem k tomu, že společnost ALEKTUM INKASSO s.r.o. jedná z pověření společnosti Westerfield Int. AG, důkazní břemeno ohledně vzniku nároku na zaplacení předmětné částky leží v případě sporu na ní.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2015 13:32, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.