Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Gabčová Anna,ul,Nová 112,Bohumín -Pudlov,Psč 73551
ŽILETKY-METRIX
Dobrý den,po tel. mi nabídli žiletky,které jsem hned odmítla a zaslali mi je,obretem po doručovatelce,byli vráceny nerozbalené s tím že zboží od nich nežádoucí.První upomínka 5.11.2014 hned jsem, volala zboží vrátila a dluh 208.-kč nemám a žádám písemně potvrzení,které mi zaslali 5.12.14,že nemám žádný dluh a nezavazuji se žádnému odběru zboží.Dne 15.1.2015 opět upomínka 570.-kč a emailem potvrzeno že dluh nemám a došlo k omylu.Odesláno 7.4.15 dor.16.4.15 dluh 832,22.-kč s formul.na vyplnění,že dluh neuznávám a potv.vymazání dluhu, oscenovat a zaslat podepsaný,to jsem udělala. Dne 16.4.15 je to správný postup?Pomozte mi prosím vyřešit ten problém!
ŽILETKY- MATRIX
VYŘEŠIT PROBLÉM S UPOMÍNKAMI A DLUHEM S KTERÝM NESOUHLASÍM A UKONČENÍ S FIRMOU -ALEKTUM V CELÉ VĚCI.
|
Tweet |
Je-li spotřebitelka přesvědčená, že smlouvu po telefonu neuzavřela, jedná se o neobjednané plnění, které není spotřebitelka povinná vracet, ani jej platit. Spotřebitelka dle svých slov tuto skutečnost již několikrát namítla. Dokonce ji mělo být potvrzeno, že společnost žádný dluh neeviduje. Vzhledem k tomu, že společnost ALEKTUM INKASSO s.r.o. jedná z pověření společnosti Westerfield Int. AG, důkazní břemeno ohledně vzniku nároku na zaplacení předmětné částky leží v případě sporu na ní.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.