Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Opravdu nerozumím bance Airbank. Jak si může dovolit bez předchozího upozornění odpojit internetové bankovnictví.
Pracuji v noci. S penězi. S Bankovním účtem a to že mi má banka. Bez předešlého upozornění zamezí přeposílání peněz je pro mě problém.
Nechápu jak je možné že daleko menší instituce vás upozorní. Že jejich webové rozhraní nebude fungovat po dobu od-do
Od banky. Která má k dispozici me peníze očekávám automaticky informací ze v konkrétní době probíhá nějaká údržba.
To má tak neschopné IT oddělení že výpadek musí být 2x týdne?
A kdyz na webové stránce vidíte nonstop linku. Tak se nedovola. Jelikož vám automat řekne že se v noci nepracuje.
Standardní účet u airbank
Očekávám že mi má banka dá vědět že v daném čase budou bankovní služby nedostupné. Případně že u telefonu kde je napsáno nonstop pomoc se dovolam i v jednu rano a situaci vyresim.Osobně jsem se pokoušel řešit věc přímo na pobočce. Ale tam mi bylo řečeno že za nic nemohou.
|
Tweet |
Dle dostupných informací na internetu v případě provádění údržby webu, internetového bankovnictví nebo mobilní aplikace, kdy dochází ke změnám v nastavení, mění se funkce, zabezpečení nebo vzhled, je potřeba službu na nějakou dobu znepřístupnit, než se nové funkce nasadí. O těchto údržbách banky zpravidla dávají předem vědět na svých stránkách, popř. v mobilní aplikaci a snaží se je provádět v co nejméně frekventované časy (typicky v noci nebo o víkendu), kdy je zadávání plateb stejně omezené. Technická údržba většinou trvá několik desítek minut až jednotek hodin. Transakce, platby, platební karty během údržby fungují, ale nejde zadávat nové platby nebo se dívat na výpisy či další služby.
Jestliže spotřebiteli nefunguje bankovnictví, tak jak očekává, může se se stížností obrátit přímo na společnost prostřednictvím kontaktního formuláře, který nalezne zde: https://www.airbank.cz/poradna/kontaktni-formular/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.