Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nezaslání faktury za předem uhrazené zboží, zboží bylo dodáno s několikaměsíčním spožděním. Zásadně již nikdy nic neobjednávat.
Vystavit a zaslat fakturu ne dodané zboží číslo zakázky 2022015668
|
Tweet |
Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pouze pokud o to spotřebitel požádá. Dle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele má prodávající povinnost na žádost spotřebitele vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího. Pokud tak neučiní, hrozí prodávajícímu pokuta až do výše 1 000 000,- Kč za správní delikt.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Fa Vám bude vystavena a zaslána na mail.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den.
Nejprve bych Vám chtěl poděkovat za velice chvályhodnou činnost, která pomáhá řešit takové to případy. A nyní k naší věci. V rejstříku firem jsme si našli jednatelku firmy, kterou jsme se pokoušeli kontaktovat, až najednou se ozvala sama, patrně po Vaší intervenci a najednou byla ochotnější. v každém případě nám zaslala fakturu bez uvedení potvrzení o zaplacení. nic méně to máme potvrzeno bankovním výpisem. Proto bych Vám chtěl tímto ještě jednou poděkovat a ukončit tuto záležitost-