Společnost


Monasis s.r.o.

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#65295Nedodání faktury za zaplacené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2023, před rokem

František Jirků

Znění stížnosti

Nezaslání faktury za předem uhrazené zboží, zboží bylo dodáno s několikaměsíčním spožděním. Zásadně již nikdy nic neobjednávat.


Požadované řešení

Vystavit a zaslat fakturu ne dodané zboží číslo zakázky 2022015668


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2023 14:13, před rokem

Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pouze pokud o to spotřebitel požádá. Dle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele má prodávající povinnost na žádost spotřebitele vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího. Pokud tak neučiní, hrozí prodávajícímu pokuta až do výše 1 000 000,- Kč za správní delikt.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.3.2023 14:25, před rokem

Fa Vám bude vystavena a zaslána na mail.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2023 21:22, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.4.2023 09:02, před rokem


František Jirků

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den.
Nejprve bych Vám chtěl poděkovat za velice chvályhodnou činnost, která pomáhá řešit takové to případy. A nyní k naší věci. V rejstříku firem jsme si našli jednatelku firmy, kterou jsme se pokoušeli kontaktovat, až najednou se ozvala sama, patrně po Vaší intervenci a najednou byla ochotnější. v každém případě nám zaslala fakturu bez uvedení potvrzení o zaplacení. nic méně to máme potvrzeno bankovním výpisem. Proto bych Vám chtěl tímto ještě jednou poděkovat a ukončit tuto záležitost-