Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zájezd zakoupen i zaplacen 29.11.2022 - odlet plánován na 22. 12. 2022 19:50. Bohužel 1.12.2022 se mi stala nehoda (úraz - pád z koně, šlápnul mi do obličeje kopytem (devastační rána na p. tváři ) okamžitá operace.
2.12.2022 zrušení dovolené (invia) storno uplatnit u pojištovny.
Nahlášeno na pojišťovnu 7.12.2022 (zaslané zprávy z nemocnice) a postupně další zprávy až do 21.12.2022 kdy byla poslední kontrola rány a jizvy.
Komunikace ze strany AXA společnosti je naprosto katastrofální. Ve zprávě bylo uvedeno, že jsem se kvůli zdravotnímu stavu nemohla zůčastnit zájezdu.
Jejich lékař i přes závěrečnou zprávu usoudil, že je to nedostačující. 3.3. 2023 jsem opět zaslala závěrečnou zprávu s kontakty na ošetřující lékaře i chirurga, 5 dní a opět žádná odezva. Pokud nezavolám na jejich zákaznickou linku - nikdo se neozve.
Ráda bych aby se celá situace co nejdříve uzavřela a byly mi vráceny peníze na které se domnívám že mám nárok vzhledem k zaplacenému cestovnímu pojištění a závažnosti úrazu. Zákon udává 90 dní, celá situace trvá zbytečně dlouho.
Děkuji
|
Tweet |
Jestliže společnost nevyřídila pojistnou událost ve stanovené lhůtě a na snahu o kontaktování nijak nereaguje, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů u ombudsmana České asociace pojišťoven (což je možné vyplněním a zasláním tohoto formuláře: https://www.ombudsmancap.cz/files/CAP_OMBUDSMAN_formular_2021-1_FORM_I.pdf).
Společnosti AXA v České republice se 15. října 2020 staly součástí skupiny UNIQA Insurance Group. UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně na ostatní kontakty na www.uniqa.cz