Počet nahlášených stížností: | 54 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
před měsícem a dnes jsem písemně reklamovala sedací soupravu Pellezza brown W 104 z března 2012. Bohužel vypršela záruční doba 24 měsíců.
Sedačka po třech letech je prošoupaná v místech švů a navíc praská jako koženka i část sedací.
Sedací souprava stála 26813,- Kč. Tato částka není zanedbatelná. Jako 4 členná rodina jsme na ni šetřili 10 let. Po třech letech je sedací souprava na vyhození (mohu doložit fotografie a paragony.
Zde je odpověď společnosti Asko Nábytek ze dne 17.3. 2015:
bohužel u nás můžete reklamovat zboží je do dvou let od zakoupení.
S pzdravem
L. H.
Reklamační oddělení
Sedací souprava Pellezza brown W 104, 3+2+T, zakázka 277748, cena celkem 26813,- Kč.
Sedačku přečalounit, popř. vrácení 50% z celkové ceny.
|
Tweet |
V případě spotřebního zboží činí záruční doba 24 měsíců. Po jejím uplynutí již spotřebitel nemá zákonné právo uplatňovat nároky z vad věci, ledaže by prodávající takové právo (tzv. prodlouženou záruku) spotřebiteli ze svého rozhodnutí přiznal.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.