Počet nahlášených stížností: | 792 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den, prosím o řešení následující situace. Dnes jsem zaparkovala na parkovišti obchodního domu Lidl v Pardubicích na ulici S.K. Neumanna mezi 17,15-17,30 hodinou.
Na místech určených pro invalidy stála osobní auta bez označení invalidity. Dva majitele vozů jsem upozornila na vyhrazená místa a požádala je o přeparkování. Setkala jsem se s naprostým nepochopením, vulgárnimi nadávkami. Volala jsem na Městskou polici, ale když operační zjistil o jaký prostor se jedná, odkázal mě na pracovníky Lidlu.
Obracím se vás s žádostí o řešení takových situací. Kdo zajišťuje, aby místa pro invalidy zůstala volná? Můžete tento problém řešit? Mám k dispozici fotografie vozů s SPZ.
Děkuji ER
V rámci všech dostupných možností postihovat řidiče parkující na místech pro invalidy a zajišťovat místa volná.
|
Tweet |
Pokud jde o soukromá parkoviště, typicky u obchodních center, záleží na tom, zda je daná plocha od veřejné silnice k ní vedoucí jakkoli fyzicky oddělena. Typické je použití závor.
Pokud totiž provozovatel takové parkoviště neoddělí od veřejné komunikace, platí na něm znovu stejná pravidla jako na silnicích a jsou vymahatelná policií. Pokud je ovšem před parkovištěm závora či jiné dělení, jde o soukromý pozemek ležící mimo pozemní komunikace a o pravidlech zde rozhoduje jen provozovatel. Ten musí stanovit, zda například platí přednost zprava nebo místo osadit značkami, stejně tak je jen v jeho moci, jak bude řešit zneužití třeba parkovacích ploch vyhrazených pro invalidy.
Dobrý den, paní Ročeňová, každý zákazník je povinen dodržovat předpisy, pracovníci prodejny nemají možnost parkoviště hlídat, aby nevznikla Vámi popisovaná situace. Pokud chcete Váš podnět řešit dále, doporučujeme Vám obrátit se na zákaznický servis naší společnosti. S pozdravem Lidl Česká republika v. o. s.
Dobrý den, posílám pořízené fotografie a prosím o zajištění volného parkování pro invalidní zákazníky. Děkuji za ochotu případ řešit. Ing. Eva Ročeňová
Dobrý den, paní Ročeňová, již jsme Vám sdělili, jak v tomto případě postupovat. Doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis a situaci dořešit s nimi. S pozdravem Lidl Česká republika v. o. s.
Dobrý den a není možné moji stížnost předat vašemu zákaznickému servisu? Stačí jednoduše moji stížnost včetně fotografií přeposlat, neměl by to být problém. Nebo je? Pokud ano, tak je evidentní, že se s tím nechcete absolutně zabývat a jsem tudíž z vaší reakce přinejmenším rozladěná. Děkuji za odpověď. Ing. Eva Ročeňová
Dobrý den, paní Ročeňová, je nám líto, ale nejsme s kolegy ze zákaznického servisu online propojení. Kdybychom tuto možnost měli, požadavek bychom předali. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Lidl Česká republika v. o. s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.