Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:792
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#65318Parkovací místa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2023, před rokem

Eva Ročeňová

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím o řešení následující situace. Dnes jsem zaparkovala na parkovišti obchodního domu Lidl v Pardubicích na ulici S.K. Neumanna mezi 17,15-17,30 hodinou.
Na místech určených pro invalidy stála osobní auta bez označení invalidity. Dva majitele vozů jsem upozornila na vyhrazená místa a požádala je o přeparkování. Setkala jsem se s naprostým nepochopením, vulgárnimi nadávkami. Volala jsem na Městskou polici, ale když operační zjistil o jaký prostor se jedná, odkázal mě na pracovníky Lidlu.

Obracím se vás s žádostí o řešení takových situací. Kdo zajišťuje, aby místa pro invalidy zůstala volná? Můžete tento problém řešit? Mám k dispozici fotografie vozů s SPZ.

Děkuji ER


Požadované řešení

V rámci všech dostupných možností postihovat řidiče parkující na místech pro invalidy a zajišťovat místa volná.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2023 11:19, před rokem

Pokud jde o soukromá parkoviště, typicky u obchodních center, záleží na tom, zda je daná plocha od veřejné silnice k ní vedoucí jakkoli fyzicky oddělena. Typické je použití závor.

Pokud totiž provozovatel takové parkoviště neoddělí od veřejné komunikace, platí na něm znovu stejná pravidla jako na silnicích a jsou vymahatelná policií. Pokud je ovšem před parkovištěm závora či jiné dělení, jde o soukromý pozemek ležící mimo pozemní komunikace a o pravidlech zde rozhoduje jen provozovatel. Ten musí stanovit, zda například platí přednost zprava nebo místo osadit značkami, stejně tak je jen v jeho moci, jak bude řešit zneužití třeba parkovacích ploch vyhrazených pro invalidy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.3.2023 11:36, před rokem

Dobrý den, paní Ročeňová, každý zákazník je povinen dodržovat předpisy, pracovníci prodejny nemají možnost parkoviště hlídat, aby nevznikla Vámi popisovaná situace. Pokud chcete Váš podnět řešit dále, doporučujeme Vám obrátit se na zákaznický servis naší společnosti. S pozdravem Lidl Česká republika v. o. s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.3.2023 11:07, před rokem


Eva Ročeňová

Dobrý den, posílám pořízené fotografie a prosím o zajištění volného parkování pro invalidní zákazníky. Děkuji za ochotu případ řešit. Ing. Eva Ročeňová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.3.2023 11:15, před rokem

Dobrý den, paní Ročeňová, již jsme Vám sdělili, jak v tomto případě postupovat. Doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis a situaci dořešit s nimi. S pozdravem Lidl Česká republika v. o. s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.3.2023 11:42, před rokem


Eva Ročeňová

Dobrý den a není možné moji stížnost předat vašemu zákaznickému servisu? Stačí jednoduše moji stížnost včetně fotografií přeposlat, neměl by to být problém. Nebo je? Pokud ano, tak je evidentní, že se s tím nechcete absolutně zabývat a jsem tudíž z vaší reakce přinejmenším rozladěná. Děkuji za odpověď. Ing. Eva Ročeňová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.3.2023 13:32, před rokem

Dobrý den, paní Ročeňová, je nám líto, ale nejsme s kolegy ze zákaznického servisu online propojení. Kdybychom tuto možnost měli, požadavek bychom předali. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Lidl Česká republika v. o. s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2023 19:37, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 10:08, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.