Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#65320Opožděná zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2023, před rokem

Jakub Princ

Znění stížnosti

Zdravím, v pátek jsem si objednal monitor z datartu s tím, že v pondělí mi ho doručíte na adresu. V pondělí nic nepřišlo. V úterý jsem to začal řešit s vaším robotem, s kterým nevyřeším opravdu nic. V úterý večer mi přišel mail od vás, že zásilka je stále někde na depu a že mi druhý den dáte vědět co a jak. Nikdo se neozval. Dnes už je čtvrtek a já balík stále nemám. S Datartem jsem komunikoval a ty mi tvrdí, že čekají na vaši odpověď. Kde je teda moje zásilka?


Produkt

Monitor AOC


Požadované řešení

Výměna, sleva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2023 11:21, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.4.2023 10:22, před rokem

Dobrý den, pane Princi, v případě, že na zásilku čekáte déle než je zvykem, doporučujeme se obrátit na náš zákaznický servis na čísle +420 216 216 516. Po žádosti o spojení s operátorem dojde k přepojení na jednoho z kolegů, který pro vás zásilku prověří a zaurguje. Zodpoví zároveň všechny vaše dotazy. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 09:46, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2023 17:50, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.