Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Zdravím, v pátek jsem si objednal monitor z datartu s tím, že v pondělí mi ho doručíte na adresu. V pondělí nic nepřišlo. V úterý jsem to začal řešit s vaším robotem, s kterým nevyřeším opravdu nic. V úterý večer mi přišel mail od vás, že zásilka je stále někde na depu a že mi druhý den dáte vědět co a jak. Nikdo se neozval. Dnes už je čtvrtek a já balík stále nemám. S Datartem jsem komunikoval a ty mi tvrdí, že čekají na vaši odpověď. Kde je teda moje zásilka?
Monitor AOC
Výměna, sleva
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Dobrý den, pane Princi, v případě, že na zásilku čekáte déle než je zvykem, doporučujeme se obrátit na náš zákaznický servis na čísle +420 216 216 516. Po žádosti o spojení s operátorem dojde k přepojení na jednoho z kolegů, který pro vás zásilku prověří a zaurguje. Zodpoví zároveň všechny vaše dotazy. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.