Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobry den,nakupuji v kauflande v Brne Slatine rano u useku masa pan silnejsi s sa mota kolem masa ako ze pracuje rano neprecenene zbozi o 06 15 de na svacinu slevy dela po 10 00 jak sa mu zlibi zamestanci rano vyjizdijou s paletakmy presne v sedum na zakazniky tlaci rychlo paletaky a lidi uskakuji nedokazou uhnot zakaznikum jeste jsou drzi rano neprecenene zbozi a zamestanci plne tasky slev .to je na denim poradku v kauflande .rano neprecenenne zbozi na vsetkych usecich .neni dohled nad zamestacov prosim dohlednete at tam neni takovy bordel jsou kralovsky od vas placeny tak at si to vazi.muzu doporucit rozhazet zamestnance na jine filialky u usecich bohuzel zadne vedeni tam neni tohle je dlouhodobe na prodejne stejni zamestnaci a stejni bordel.kdyz to vidi zakaznik tak vedeni ne,
kontrola zamestnacu.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Informace o ceně by spotřebiteli měla být sdělena zřetelně při prvním kontaktu se zbožím tak, aby měl možnost se seznámit s cenou v dostatečném předstihu před jeho koupí. Podnikatel je tudíž povinen zřetelně označit zboží cenou nebo jiným vhodným způsobem zpřístupnit informaci o ceně zboží. Může tak učinit uvedením ceny přímo na baleném výrobku, v regále, formou ceníku na viditelném a přístupném místě v bezprostřední blízkosti daného zboží.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.