Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#6533Na pokladně neuznaná sleva, která byla jasně vyznačena u produktu, arogance pokladní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2015, před 10 lety

Katarína Lukáčová

Znění stížnosti

Dne 18.4. jsem navštívila Billu v Galerii Fénix na Vysočanské. Zakoupila jsem si mimo jiné cereální bagety, které měli cenu cca 5 Kč, plus byla hned u ceny vyznačená akce 2+1 zdarma. Koupila jsem tedy 3 ks, za které mi na pokladně bylo načítáno 23,70 Kč, t.zn. 7,90 Kč/kus, ještě k tomu bez slibované akce. Po upozornění pokladní, mě arogantně poslala podívat se znova, že zrovna na tyto bagety se to nevztahuje. Po příchodu domů jsem ještě jednou zkontrolovala účtenku a našla jsem další neuznanou akci – tampony Kotex 16ks za 53,90 Kč, přičemž u produktu byla sleva 37,90 Kč?! Proč nemáte propojené ohlašované akce s informovaností pokladních?


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz a dodržení podobných "akcí" do budoucna


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2015 15:54, před 10 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, kde spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2015 13:52, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.