Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již druhá reklamace kočárek poprvé mi praskl železo když tam syn seděl neměla sem ho ani rok... Poslali sme ho majiteli, reklamaci neuznal ale opravil. Včera mi praskl znova a ted se jen majitel vymlouvá ze sem s tím špatně manipulovala, mohu ho pry poslat opravit ale uz je to po druhé co to prasklo na dvou místech zároveň. Dříve sem měla tri kočárky a nikdy se nic takového nestalo. Prosím o kontrolu a vyřešení situace. Fotky z první reklamace a fakturu vám zašlu emailem. Mam i konverzaci. Obchodník to svádí na špatnou manipulaci ale nejsem jediná kdo si stěžuje. Kočárek byl kupován přes internet. Teď už majitel ani nekomunikuje! Zakoupen byl v roce 2.2 2021. Poprvé prasklo Železná konstrukce na dvou místech 13.1.2022. Tento rok praskl 7.3.2023 majitel nabídl opravu ale nenabídl jestli zdarma nebo za peníze. Prvni reklamaci neuznal ale opravil. Poštu sem hradila já. Nyní nevím jak dál řešit. Chci kontrolu firmy a jejich kvalitu kočárku, nechci aby si jiné miminko ublížilo skrz nekvalitní kočárek.
Kočárek Kunert Lavado black 04 černá 2019
Vrácení peněz
|
Tweet |
Jestliže v rámci první reklamace došlo k bezplatnému opravení kočárku, reklamace byla takovou opravou uznána.
K druhé reklamaci:
Domníváme se, že reklamace nebyla uznána, jelikož již uplynula zákonná doba 24 měsíců, v které je možné zboží reklamovat.
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Pokud se vada vyskytla až po uplynutí záruční doby, nelze zboží reklamovat.
Jestliže by se v tomto případě prodávající zavázal zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jednalo by se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které by se vyskytly v této pozdější době, by se tudíž řídily uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.
Na základě výše uvedeného se domníváme, že obchod postupoval v souladu se zákonem.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.