Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#65343Zablokovaný účet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2023, před rokem

Alžběta Baštýřová

Znění stížnosti

Založila jsem si účet na Vinted a vystavila zboží.Po zájmu kupujících se zjistilo, že nemám ověřený email na Vinted,o což mne předběžně Vinted nežádal a nevznikl požadavek na to, že je to podmínka obchodování.Kupujici mi psali jeden za druhým, že kvůli tomu nemohou nakupovat.
Napadlo mne přes nastavení svůj email nechat potvrdit od Vinted.Tak se ale nestalo a účet mi zablokovaly.Absolutně nepochopitelné a komunikovat s nimi nelze.Vystavili mě podezření od potenciálních nakupujících, že můj účet je podvodný!!


Požadované řešení

Okamžité potvrzení mého emailu a okamžité odblokování účtu,abych mohla uskutečnit obchody,které byly domlouvány než došlo k zablokování!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2023 09:45, před rokem

K ověření identity:
Společnost si v obchodních podmínkách nestanovila lhůtu na prověření identity zákazníka, což znamená, že by tak mělo být učiněno v přiměřené lhůtě.

Více informací k ověření totožnosti uživatelů u společnosti Vinted s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.vinted.cz/help/111.

K blokaci účtu:
Dle bodu 12.1 obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo dle svého uvážení omezit používání stránek a stanovit podmínky takového omezení (tj. částečný či úplný zákaz používat stránky), uložit různé druhy sankcí (např. varování) či blokovat přístup uživatele na stránky, a to včetně zrušení jakéhokoliv uživatelského účtu, který byl na stránkách registrován, a zakázat uživateli opětovnou registraci na stránkách za účelem jejich používání. K tomuto kroku má však společnost právo pouze v situaci, kdy jsou splněny podmínky taxativně vymezené v obchodních podmínkách v bodu 11.1 (např. jde o jednání, kterým uživatel úmyslně či vědomě na stránkách šíří nepravdivé či nesprávné informace, uráží jiné osoby nebo se chová nevhodně; zneužívá stránky tím, že maže své informace v rámci účtu, hodnocení účtu uživatele přidaná ostatními uživateli, smaže svůj celý účet a vytvoří si nový účet, případně využívá podobné metody k poskytování nepravdivých informací o svém účtu za účelem zneužívání stránek).

V tomto případě doporučujeme kontaktovat podporu společnosti Vinted s.r.o. Dotaz společnosti je možné zaslat přes odkaz: https://www.vinted.cz/help/615.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2023 13:08, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2023 10:17, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.