Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Založila jsem si účet na Vinted a vystavila zboží.Po zájmu kupujících se zjistilo, že nemám ověřený email na Vinted,o což mne předběžně Vinted nežádal a nevznikl požadavek na to, že je to podmínka obchodování.Kupujici mi psali jeden za druhým, že kvůli tomu nemohou nakupovat.
Napadlo mne přes nastavení svůj email nechat potvrdit od Vinted.Tak se ale nestalo a účet mi zablokovaly.Absolutně nepochopitelné a komunikovat s nimi nelze.Vystavili mě podezření od potenciálních nakupujících, že můj účet je podvodný!!
Okamžité potvrzení mého emailu a okamžité odblokování účtu,abych mohla uskutečnit obchody,které byly domlouvány než došlo k zablokování!
|
Tweet |
K ověření identity:
Společnost si v obchodních podmínkách nestanovila lhůtu na prověření identity zákazníka, což znamená, že by tak mělo být učiněno v přiměřené lhůtě.
Více informací k ověření totožnosti uživatelů u společnosti Vinted s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.vinted.cz/help/111.
K blokaci účtu:
Dle bodu 12.1 obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo dle svého uvážení omezit používání stránek a stanovit podmínky takového omezení (tj. částečný či úplný zákaz používat stránky), uložit různé druhy sankcí (např. varování) či blokovat přístup uživatele na stránky, a to včetně zrušení jakéhokoliv uživatelského účtu, který byl na stránkách registrován, a zakázat uživateli opětovnou registraci na stránkách za účelem jejich používání. K tomuto kroku má však společnost právo pouze v situaci, kdy jsou splněny podmínky taxativně vymezené v obchodních podmínkách v bodu 11.1 (např. jde o jednání, kterým uživatel úmyslně či vědomě na stránkách šíří nepravdivé či nesprávné informace, uráží jiné osoby nebo se chová nevhodně; zneužívá stránky tím, že maže své informace v rámci účtu, hodnocení účtu uživatele přidaná ostatními uživateli, smaže svůj celý účet a vytvoří si nový účet, případně využívá podobné metody k poskytování nepravdivých informací o svém účtu za účelem zneužívání stránek).
V tomto případě doporučujeme kontaktovat podporu společnosti Vinted s.r.o. Dotaz společnosti je možné zaslat přes odkaz: https://www.vinted.cz/help/615.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.