Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
4.3.2023 jsem hledat nejlepší cenu na nový telefonní přístroj, který si chceme s manželkou pořídit. Po zadání konkrétních údajů do vyhledávacího řádku mi v prvních odkazech (sponzorovaných) vyskočila nabídka společnosti Heureka Group a.s. na mnou poptávaný přístroj za cenu 14834 Kč.
Nabídka byla v tu chvíli cenově srovnatelná s nabídkou ze zahraničních eshopů, ale s výhodnou místního nákupu. Odkaz jsem otevřel a k mému překvapení server žádný telefon za tuto cenu nenabízel. Nejnižší cena, která byla k dispozici byla 16990 Kč, což je o více než dva tisíce více než bylo nabízeno v reklamě.
Dodržení cenové nabídky
|
Tweet |
Tato situace může být zapříčiněna aktualizací cen zboží e-shopem během dne, kdy může vzniknout časová prodleva, než si srovnávač všimne aktualizované ceny e-shopu. Export změn tak může trvat i hodinu.
V případě, že jsou uvedeny rozdílné ceny na e-shopu a na srovnávači, je vhodné na to upozornit přímo společnost Heureka Group a.s., která by měla následně sjednat nápravu. Společnosti, které provozují cenové srovnávače, mohou požadovat po e-shopu, aby umožnil zákazníkovi koupit produkt za vyhledanou cenu na srovnávači.
Kontakty na společnost Heureka Group a.s.:
- e-mail: info@heureka.cz;
- tel. linka: (+420) 488 570 070.
Dle dostupných informací se Česká obchodní inspekce (ČOI) nedomnívá, že by touto praxí byla porušována jiná povinnost, kterou má ČOI pod dozorem. Spotřebitel je v obou případech řádně seznámen s cenou předem a může se rozhodnout, zda nákup provede.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.