Společnost


Heureka Group a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65344Klamání spotřebitele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2023, před rokem

Tomáš Novák

Znění stížnosti

4.3.2023 jsem hledat nejlepší cenu na nový telefonní přístroj, který si chceme s manželkou pořídit. Po zadání konkrétních údajů do vyhledávacího řádku mi v prvních odkazech (sponzorovaných) vyskočila nabídka společnosti Heureka Group a.s. na mnou poptávaný přístroj za cenu 14834 Kč.
Nabídka byla v tu chvíli cenově srovnatelná s nabídkou ze zahraničních eshopů, ale s výhodnou místního nákupu. Odkaz jsem otevřel a k mému překvapení server žádný telefon za tuto cenu nenabízel. Nejnižší cena, která byla k dispozici byla 16990 Kč, což je o více než dva tisíce více než bylo nabízeno v reklamě.


Požadované řešení

Dodržení cenové nabídky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2023 11:30, před rokem

Tato situace může být zapříčiněna aktualizací cen zboží e-shopem během dne, kdy může vzniknout časová prodleva, než si srovnávač všimne aktualizované ceny e-shopu. Export změn tak může trvat i hodinu.

V případě, že jsou uvedeny rozdílné ceny na e-shopu a na srovnávači, je vhodné na to upozornit přímo společnost Heureka Group a.s., která by měla následně sjednat nápravu. Společnosti, které provozují cenové srovnávače, mohou požadovat po e-shopu, aby umožnil zákazníkovi koupit produkt za vyhledanou cenu na srovnávači.

Kontakty na společnost Heureka Group a.s.:
- e-mail: info@heureka.cz;
- tel. linka: (+420) 488 570 070.

Dle dostupných informací se Česká obchodní inspekce (ČOI) nedomnívá, že by touto praxí byla porušována jiná povinnost, kterou má ČOI pod dozorem. Spotřebitel je v obou případech řádně seznámen s cenou předem a může se rozhodnout, zda nákup provede.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2023 15:39, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2023 08:52, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.