Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#65351Nevrácení platby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2023, před rokem

Eva Hauptmannová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 13.2 jsem si objednala v aplikaci zásilkovna přepravu balíku, který jsem poté fyzicky nepodala na pobočce. Dle obchodních podmínek měl být po 5 dnech stornován a peníze vráceny zpět na účet. Částku 119,- jsem poté neobjevila na svém účtu a v měsíčním výpise mám částku strženu. V bance řešeno s poradkyní a dohledáno v pohybech na účtu, že platba byla uvolněna z blokace po pěti dnech, ale vzápětí transakce byla zrušena a tím byla částka stržena z mého účtu ve prospěch zásilkovny. Zákaznický servis chce vyplnit reklamační formulář na neexistující zásilku, ta když byla po pěti dnech stornována nemohu již nyní dohledat její číslo a přestal semnou komunikovat, odmítl vrátit peníze a nabídl jediné řešení obrátit se na banku, ale moje banka se strženou částkou již nic neudělá. Jak mohu nyní dostat svoje peníze zpět? Děkuji Eva Hauptmannová


Produkt

Objednávka přepravy


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2023 10:29, před rokem

Dle dostupných informací, v případě vytvoření objednávky přes aplikaci a nepředání zásilky do přepravy, by měla být automaticky do 5 dní objednávka stornována a částka za již zaplacenou přepravu vrácena spotřebiteli zpět na účet. V opačném případě by se mohlo jednat o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku) ze strany společnosti. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Stržení částky 119,- Kč je vhodné doložit, např. výpisem z účtu.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.4.2023 11:36, před rokem

Dobrý den, paní Hauptmannová, napište nám prosím skrze kontaktní formulář (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular) a přiložte printscreen stržené platby v bankovnictví. Věc prověříme a dáme do pořádku. Děkujeme. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.4.2023 10:56, před rokem


Eva Hauptmannová

Hodnocení: