Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#65357Propadla darkova karta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2023, před rokem

Anežka Fialová

Znění stížnosti

Informace o lhute vyuziti darkove karty je na papirku u karty ktery ihned odtrhenete a kartu vlozite do penezenly. O lhute jsem nevedela a propadla mi tedy karta v hodnote 3000 Kc. Nehorazne jednani Albertu vuci vernemu zakaznikovi. Opravdu me toto jednani velice zklamalo.


Požadované řešení

Prodlouzeni lhuty karty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2023 11:38, před rokem

Dle obchodních podmínek společnosti (https://www.albert.cz/-a235078---_Qd2Vfug/vseobecne-obchodni-podminky-pdf#%23vseobecne-obchodni-podminky):
"Platnost kreditu na dárkové kartě je 12 měsíců od jeho dobití. Pokud není kredit na kartě vyčerpán, nebo je vyčerpán pouze zčásti, po 12 měsících od dobití nevyčerpaný kredit bez náhrady zaniká. Po uplynutí uvedené doby nelze kredit použít k placení. V případě, že kredit na kartě nebude v době platnosti zcela vyčerpán, nemá zákazník nárok na náhradu za zaniklý kredit."

Jestliže byl spotřebitel řádně informován o platnosti dárkové karty, domníváme se, že šance na její prodloužení je minimální. Spotřebitel si mohl navíc zůstatek na dárkové kartě kontrolovat na webové adrese: https://darkovakarta.albert.cz/verification.

Spotřebitel se v tomto případě může obrátit se stížností i přímo na společnost, a to skrz kontaktní formulář, který nalezne zde: https://www.albert.cz/darkova-karta-reklamace.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.