Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Informace o lhute vyuziti darkove karty je na papirku u karty ktery ihned odtrhenete a kartu vlozite do penezenly. O lhute jsem nevedela a propadla mi tedy karta v hodnote 3000 Kc. Nehorazne jednani Albertu vuci vernemu zakaznikovi. Opravdu me toto jednani velice zklamalo.
Prodlouzeni lhuty karty.
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti (https://www.albert.cz/-a235078---_Qd2Vfug/vseobecne-obchodni-podminky-pdf#%23vseobecne-obchodni-podminky):
"Platnost kreditu na dárkové kartě je 12 měsíců od jeho dobití. Pokud není kredit na kartě vyčerpán, nebo je vyčerpán pouze zčásti, po 12 měsících od dobití nevyčerpaný kredit bez náhrady zaniká. Po uplynutí uvedené doby nelze kredit použít k placení. V případě, že kredit na kartě nebude v době platnosti zcela vyčerpán, nemá zákazník nárok na náhradu za zaniklý kredit."
Jestliže byl spotřebitel řádně informován o platnosti dárkové karty, domníváme se, že šance na její prodloužení je minimální. Spotřebitel si mohl navíc zůstatek na dárkové kartě kontrolovat na webové adrese: https://darkovakarta.albert.cz/verification.
Spotřebitel se v tomto případě může obrátit se stížností i přímo na společnost, a to skrz kontaktní formulář, který nalezne zde: https://www.albert.cz/darkova-karta-reklamace.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Stížnost proto uzavíráme.