Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#65358Vrácení depozitu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2023, před rokem

Pavlina Gaskova

Znění stížnosti

Dobrý den již loni v lednu jsem zaplatila 2000kc depozit aby přijel technik na 02 5G byl u nás žádný signál tu neni tak se nic nekonalo bylo mi řečeno že depozit mi vrátí po roce no už je to déle než rok a depozit mi vrácen nebyl. Jsem invalidní důchodce a 2000kc je pro mne hodně peněz. Již jsem volala operátorům ale stále se nic neděje


Požadované řešení

Vrácení 2000kc depozitu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2023 11:32, před rokem

Jestliže spotřebiteli společnost přislíbila depozit vrátit, mělo tak být společností učiněno. Obecně totiž platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu své pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje dle § 166 Občanského zákoníku.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.3.2023 11:44, před rokem

Dobrý den, mohla byste nám prosím na emailovou adresu info@o2guru.cz zaslat Vaše telefonní číslo a datum narození pro ověření, abychom mohli zkontrolovat podmínky vrácení zaplaceného depozitu? S pozdravem Tomáš Sachr, Guru pro Social Media, O2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2023 19:36, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2023 23:23, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.