Společnost


BLAŽEK PRAHA a.s.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6536Neuznaná reklamace obleku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2015, před 10 lety

Karel Beran

Znění stížnosti

Dne 29.06.2014 jsem zakoupil tvamomodry oblek v obchode Blazek v Obchodnim centru Letnany. Hned po prvnim pouziti z podsivky saka pustila barva a obarvila mi kosili. Oblek jsem si v rozmezi 3 mesicu na sebe vzal jeste 2x s myslenkou ze kdyz uz se barva jednou uvolnila nebude se to znovu jiz opakovat, ale vse se opakovalo se stejnym vysledkam. Vzhledem k tomu ze ziji dlohodome v zahranici, jsem oblek mohl reklamovat az dne 28.02.2016.

Obleky nosim kazdy den a ani jeden oblek, byt i levnejsi, mi zadne takove problemy nezpusobuje. Nechapu proto vyjadreni znalce u ktereho firma Blazek nechala oblek testovat s vysledkem ze je vse v poradku a oblek mi po mesici vratila.

Nevim co mam dale delat kdyz je oblek nepouzitelny.


Produkt

artikl:12400214MY Sako, 11400214GN kalhoty, Reklamace c. 52400011


Požadované řešení

Vymena nepouzitelneho obleku nebo vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2015 16:40, před 10 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady, tedy např. že má ujednané nebo očekávané vlastnosti. Je-li reklamace uplatněna po 6 měsících od převzetí věci a prodávající reklamaci zamítne, je na spotřebiteli, aby prokázal, že věc při převzetí měla vadu. Jako důkazní prostředek k tomu může zvolit znalecký posudek. V posudku by se znalec měl zaměřit na existenci a povahu vady a také by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz, kde si spotřebitel může vybrat znalce dle oboru a kraje. Se znalcem se doporučujeme předem domluvit na ceně znaleckého posudku a době jeho vyhotovení.

Pokud by posudek vyšel ve prospěch spotřebitele, měl by spotřebitel nárok na úhradu nutných nákladů, které mu v souvislosti s reklamací vznikly, a právo na řádné vyřízení reklamace. Mohl by tedy požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud by to nebylo vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud by se vada týkala pouze součásti věci, mohl by požadovat jen výměnu součásti; nebylo-li by to možné, mohl by odstoupit od smlouvy. Bylo-li by to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména bylo-li by možné vadu odstranit bez zbytečného odkladu, měl by spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Bylo by možné žádat i přiměřenou slevu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2015 13:57, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.