Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, o zvýšení cen jízdného se zmiňovat nebudu, tomu celkem rozumím. Ale změnu jízdních řádů jsem nepochopil. Jezdím vlakem každý týden, ale že mi zruší přímý vlak mezi Ústím nad Labem a Brnem bych nějak moc neřešil, pokud by alternativa nebyla to co nastalo. 10 minut na přestup, z vlaku z Brna, který má neustálé zpoždění. Další spoj poté jede až za další hodinu. Záchody v rychlících jsou zločin proti lidskosti a skoro každé druhé dveře na vlaku nefungují. Ale co mě už velmi frustrovalo, je že si člověk zakoupí místenku a vagón do kterého ji má je úplně jiný, než byl na plánku. Bez žádného upozornění, ničeho. České dráhy je nejhorší a za své služby extrémně předražená společnost. Kdybych měl na výběr, tak České dráhy nevyužívám. Jsem z nich už velmi frustrovaný.
Služby
Změnit jízdní řády tak, aby na sebe navazující spoje bylo reálné stihnout i se zpožděním vlaku. Vyměnit staré vagóny, nebo opravit závady, starat se o čistotu toalet ve vagónech. Tak těžké to být nemůže.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.