Počet nahlášených stížností: | 712 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 23 |
Dobrý večer,tak vážený dne 8.3.2023 jsem volal na infocentrum AAA Auto,kde jsem si rezervoval auto na pobočce v Hradci Králové na druhý den auto a druhý den jsem se vypravil na pobočku do Hradce Králové stím že si auto prohlednu,projedu a tak,no a zaměstnancem AAA auto mi bylo řečeno že na toto vozidlo byla složena záloha a mám smůlu.Myslíte že je normální jet takovou dálku čas a peníze jsou pryč a co?Jsem z Příbrami měl jsem tam zamluvenou Seat Ibizu 2008,kdo mi teď nahradí cestu a čas.Vaš dieler celkem se snažil pomoct,ale váš zaměstnanec se mě snažil odbít.Cesta tam a zpět cca 700,-+ čas zaplatíte mi to?
Chci vrátit peníze za cestu a čas strávený,je to pochybení ze strany vašeho zaměstnance,není vám to blbí.700,-+ čas strávený.Stačilo říci že auto je zálohované a hotovo.Jednalo se o vůz Seat Ibiza r.v.2008 žluté barvy v Hradci Králové,mé jméno je Dařîlek,email je darilekpavel@seznam.cz
|
Tweet |
Obecně při rezervaci zboží spotřebitel počítá s tím, že po prohlídce bude možné zboží zakoupit, popř. pokud by již zboží před prohlídkou bylo prodané, měl by prodávající spotřebitele kontaktovat, že toto zboží již není k dispozici.
Navíc na svých webových stránkách (zde: https://www.aaaauto.cz/cz/magazin/internetova-rezervace-aut-dobyva-ceske-obyvaky/article.html?id=31136) k rezervaci automobilu společnost uvádí:
"Důvod, proč si lidé rezervují vozy prostřednictvím internetu, je jednoznačný. Nechtějí totiž spoléhat na to, že automobil který se jim při prohlížení internetových stránek zalíbil, na ně v autobazaru počká. Pokud se tedy chtějí vyvarovat zklamání z toho, že jim s automobilem před nosem odjel už jiný spokojený zákazník, volí právě internet."
Máme za to, že by spotřebiteli, který nebyl řádně informován společností o skutečnosti, že automobil již je částečně zaplacený a vydal se tak do prodejny zbytečně, měly být uhrazeny náklady, které mu vznikly cestou na prodejnu společnosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Dařîlku,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z vedení pobočky. Dostala jsem zpětnou vazbu, že kolegové se Vás snažili telefonicky kontaktovat ohledně toho, že vůz již není k dispozici - bohužel neúspěšně. Prodejce se Vám následně pokusil nabídnout dna jiné vozy. Ze strany společnosti v tuto chvíli není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.