Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,Po telefonickém rozhovoru 28. 2. 2023 Vám zasíláme informace k řešení případu s dodavatelem plynu "Můj dodavatel", který nám dodával plyn do 24. 1. 2022. 9. 2. 2022 oznámení od společnosti Yello, že jsou naším novým dodavatelem.Po 17. 2. 2022 přišla faktura za plyn od Můj dodavatel, kde je poslední platba 4800 Kč přijata 17. 1. 2022.Dle platebního dokladu Sipo byla platba i v únoru 2022 viz příloha 1. Po telefonickém rozhovoru s Yello, nám bylo sděleno, že společnost Můj dodavatel na trhu skončil a na výzvu o vrácení zálohy nereagoval, doporučený dopis pošta vrátila.2. Telefon nebrala asi Správa odběných míst, pouze zástupce pan Rybnikar odpověďěl:"S tím už nikdo nic neudělá. "3. ČOI- my už takové případy nerozhodujeme4. ERU - odpověď 11. 5.- 16. 5. 2022 - dodavatel nekomunikuje5. Finanční arbitr 19. 7. 2022 spor nenáleží do působnosti arbitera- možnost domáhat se u policie či soudu.6. Policie v Uherském Hradišti nás vyslyšela, posoudila, ofotila a založila dokumenty - ale, že to asi nemá význam. Jedná se o 4800 Kč, náklady na advokáta min 3800 Kč a vyřízení není jisté. A tak se obracíme na Vás.Děkujeme Vám za pomoc za při řešení našeho problému.Vycudilíkovi
Vrácení uvedené částky 4800 Kč
|
Tweet |
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu, pokud tak spotřebitel ještě neučinil (ne každá výzva je výzva předžalobní). Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, domníváme se, že vzhledem k popisu spotřebitele zbývá jako jediná další možnost obrátit se na soud.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.