Počet nahlášených stížností: | 21 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem BÍLÉ smart hodinky na eshopu Levněji.cz a poslali mi ČERNÉ. Domnívala jsem se, že šlo o omyl, nabízeli tyto dvě barvy, obratem jsem je zaslala zpět.
Doteď nemám ani zboží, ani peníze, Kdyby kontaktovali, nebo odpověděli, že jinou barvu nemají, nechala bych si je třeba pro někoho jiného.
Ale nic takového se nedělo a požadovala jsem peníze zpět.Měla jsem zaplacenou rychlou výměnu a po urgencích mi zaslali 2x dobropis, ale bez poštovného a příplatku za rychlou výměnu, která neproběhla, ani zpět peníze.
Po urgenci prý předají účetní Opět nic.Myslím, že vytloukají klín klínem a zadržují lidem neoprávněně peníze. Telefon jim nefunguje.
Chytré hodinky, dotykový HD displej ULTI D-32 BÍLÉ/poslali černé, KOD: 5829/BIL
Poslat zboží bílé hodinky, nebo peníze.Pokud nejsou požadované bílé, tedy dám jim šanci a ať pošlou tedy černé.Hlavně funkční.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). Dopis bude adresován společnosti: Little Big Store s.r.o., Praha 1, Staré Město, Rybná 716/24
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Spotřebitelka doplnila následující informace:
Firma neodpovídá nadále. Vyzvala jsem emailem, potom doporučeným dopisem, kde jsem urgovala na základě platby za rychlou výměnu,/nebo vrácení vrácení peněz ve 14 - denní lhůtě.Firma zřejmě vyhladává kličky.
Spotřebitelka nás informovala, že jí byly peníze vráceny na účet. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.