Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#65372Zrusene telefoni cislo bez varovani

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2023, před rokem

aneta lukesova

Znění stížnosti

Dobry den,

Pred par dny jsem zjistila, ze mi Vodafone bez varovani zrusil moje telefoni cislo. Nemam zadne email, ani dopis, ze se chystaji cislo zrusit. Ziji uz delsi dobu v zahranici, ale svuj ucet jsem pravidelne pouzivala na bazi nuloveho tarifu, platila platby v cas, mam dual sim telefon, jeste minuly rok v lete jsem byla na mesic v Cechach a pouzivala mesicni pausal s internetem. Toto telefoni cislo mam stredni skoly a vubec nerozumim proc mi ho najednou zrusili.

Nejvesti problem, ktery mi timto zpusobili je, ze v dnesni dobe se pristup na jakekoliv osobni ucty na internetu, vcetne banky, musi potvrdit skrz kod, ktery prijde na telefon. Me se timto kompletne zablokoval pristup jak do bankovnictvi, tak v podstate veskery muj online kontakt v Ceske Republice a takove veci obnovit, cislo zmenit apod je opravdu velmi tezky ukon ze zahranici.

Moje mama ma mou generalni plnou moc z roku 2014, ma veskere platne udaje, je uredne potvrzena a dle obcanskeho zakoniku jsem si nasla, ze generalni plna moc bez data ukonci je platna neomezene. Nicmene na pobocce vodafonu ji vyhodili s tim, ze plna moc nesmi byt stara dele nez 6 mesicu, coz neni nejenze pravda, ale pro presne tyto ucely - lide zijici v zahranici- to ani nedava smysl.

Potrebuji nutne pristup zpet do sveho bankovnictvi a v bance se telefoni cislo do zahranici neda udat, ale ani nove ceske cislo neda zmenit bez me pritomnosti, takze bez Vodafone pomoci a obnovy meho stareho cisla zpet, jsem uplne bez moznosti a prijdu o hodne pokud mi to nepomuzou napravit.

Diky za vyslyseni a radu o pomoc.

S pozdravem,
Lukesova


Produkt

Rychla obnova stejneho cislo


Požadované řešení

Prosim o okamzitou obnovu tohoto cisla, aby se mi zpristupnili vsechny moje online zalezitosti. Pokud neprovedu tuto platbu, prijdu o zalohu na nemovitost a to se nesmi stat.
Nejrychlejsi reseni by bylo, kdyby jste uznali moji mame mou plnou moc, ktera je platna, a cislo obnovili na pobocce jak nejrychleji je to mozne. Dekuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2023 12:04, před rokem

Zrušení telefonního čísla je možné provést pouze na základě přesně vymezených smluvních podmínek. Plní-li spotřebitel své povinnosti, které mu plynou ze smlouvy, v zásadě mu operátor nemůže svévolně zrušit telefonní číslo, pokud ho o to spotřebitel výslovně nepožádá.

Takové jednání operátora by mohlo být porušením jeho smluvní povinnosti. Vznikne-li porušením smluvní povinnosti škoda, má spotřebitel možnost žádat její náhradu (§ 2913 občanského zákoníku). Primárním způsobem náhrady škody je uvedení do původního stavu - tj. obnovení čísla.

Generální plná moc je platná, pokud nedojde k jejímu odvolání.

Nepodaří-li se spor vyřešit, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad, který je příslušným orgánem pro mimosoudní řešení sporů vyplývajících ze smluv uzavíraných mezi spotřebitelem a operátorem. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.3.2023 07:46, před rokem

Dobrý den paní Lukešová, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2023 19:35, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 10:07, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.