Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobry den,
Pred par dny jsem zjistila, ze mi Vodafone bez varovani zrusil moje telefoni cislo. Nemam zadne email, ani dopis, ze se chystaji cislo zrusit. Ziji uz delsi dobu v zahranici, ale svuj ucet jsem pravidelne pouzivala na bazi nuloveho tarifu, platila platby v cas, mam dual sim telefon, jeste minuly rok v lete jsem byla na mesic v Cechach a pouzivala mesicni pausal s internetem. Toto telefoni cislo mam stredni skoly a vubec nerozumim proc mi ho najednou zrusili.
Nejvesti problem, ktery mi timto zpusobili je, ze v dnesni dobe se pristup na jakekoliv osobni ucty na internetu, vcetne banky, musi potvrdit skrz kod, ktery prijde na telefon. Me se timto kompletne zablokoval pristup jak do bankovnictvi, tak v podstate veskery muj online kontakt v Ceske Republice a takove veci obnovit, cislo zmenit apod je opravdu velmi tezky ukon ze zahranici.
Moje mama ma mou generalni plnou moc z roku 2014, ma veskere platne udaje, je uredne potvrzena a dle obcanskeho zakoniku jsem si nasla, ze generalni plna moc bez data ukonci je platna neomezene. Nicmene na pobocce vodafonu ji vyhodili s tim, ze plna moc nesmi byt stara dele nez 6 mesicu, coz neni nejenze pravda, ale pro presne tyto ucely - lide zijici v zahranici- to ani nedava smysl.
Potrebuji nutne pristup zpet do sveho bankovnictvi a v bance se telefoni cislo do zahranici neda udat, ale ani nove ceske cislo neda zmenit bez me pritomnosti, takze bez Vodafone pomoci a obnovy meho stareho cisla zpet, jsem uplne bez moznosti a prijdu o hodne pokud mi to nepomuzou napravit.
Diky za vyslyseni a radu o pomoc.
S pozdravem,
Lukesova
Rychla obnova stejneho cislo
Prosim o okamzitou obnovu tohoto cisla, aby se mi zpristupnili vsechny moje online zalezitosti. Pokud neprovedu tuto platbu, prijdu o zalohu na nemovitost a to se nesmi stat.
Nejrychlejsi reseni by bylo, kdyby jste uznali moji mame mou plnou moc, ktera je platna, a cislo obnovili na pobocce jak nejrychleji je to mozne. Dekuji.
|
Tweet |
Zrušení telefonního čísla je možné provést pouze na základě přesně vymezených smluvních podmínek. Plní-li spotřebitel své povinnosti, které mu plynou ze smlouvy, v zásadě mu operátor nemůže svévolně zrušit telefonní číslo, pokud ho o to spotřebitel výslovně nepožádá.
Takové jednání operátora by mohlo být porušením jeho smluvní povinnosti. Vznikne-li porušením smluvní povinnosti škoda, má spotřebitel možnost žádat její náhradu (§ 2913 občanského zákoníku). Primárním způsobem náhrady škody je uvedení do původního stavu - tj. obnovení čísla.
Generální plná moc je platná, pokud nedojde k jejímu odvolání.
Nepodaří-li se spor vyřešit, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad, který je příslušným orgánem pro mimosoudní řešení sporů vyplývajících ze smluv uzavíraných mezi spotřebitelem a operátorem. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den paní Lukešová, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.