Počet nahlášených stížností: | 72 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnešního dne 12.3.2023, chvíli po otevírací době jsme byli zakoupit poukázku ve Sportisimu (pobočka Bohumín). Nemile nás překvapila po vstupu do prodejny paní prodavačka (doufám, že ne paní vedoucí). Zřejmě nepostřehla, že manžel odpověděl na pozdrav potichu a já až po chvíli. Paní prodavačka, nejspíše neměla svůj den a na celou prodejnu zahulákala (Dobrý den a nic raději odcházím dozadu). Možná kdyby na prodejnu vůbec nešla vzhledem k její špatné náladě, udělala by lépe. I přes tuto zkušenost, nakonec došlo k zakoupení poukazu a musím říci, že prodavačka, která nás obsloužila, byla naopak velmi milá. Pro příští nákup však zvolíme prodejnu v Orlové, kterou máme sice z ruky, ale přístup všech zaměstnanců na této prodejně je PROFESIONÁLNÍ.
Pohovor se zaměstnanci, školení zabývající se profesionálním přístupem k zákazníkům
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme ji však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.