Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jsem vířivkovýpovaleč. Jakmile nějam přijedu,vlezu do vířivkyvhotelu.
Tento poukaz upotřebený včera byl spíše únikovkou.
Shrnuto v minusovych bodech
- nemožnost se zamknout
- teplota vzduchu nízká
-smrad z plísní
-osvětlení ubohé.
- pavučiny všude
- ručníkyvlhké
-ve sprchovém koutě plíseň -mám i fotografii
- pavučiny mám i fotografii
- největší trága teplotacířivky 35 st.namístoslíbených39
-čistota vany a vody pochybná
-2 plastové coulové roury kterénahrazují původní diltraci
už to nenabízejte
Nebo nabízejte v kategorii únikovka
|
Tweet |
V případě, že je služba zakoupena přes slevový portál, je zásadní s kým spotřebitel uzavřel smlouvu. Pokud je portál pouze zprostředkovatelem uzavření smlouvy, jak vyplývá z obchodních podmínek serveru, je třeba nárok skutečně vymáhat po poskytovateli služby. Nabídky na uzavření smlouvy publikované na webových stránkách portálu jsou vkládány přímo osobami, které služby poskytují, a tyto osoby odpovídají za obsah zveřejněných nabídek. Pokud byly informace publikované u nabídky nesprávné, je vhodné uplatnit reklamaci u poskytovatele služby.
Při uplatnění reklamace se jako nejvhodnější nárok v tomto případě jeví přiměřená sleva z kupní ceny.
Nenabízení konkrétní služby:
Otázka uvedená ve stížnosti není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Blecho,
mrzí mě, že máte tuto negativní zkušenost a s využitím voucheru jste nebyl spokojen.
Je pravdou, že případné reklamace je nutné řešit přímo s poskytovatelem služby či prodejcem zboží a Slevomat.cz je pouze zprostředkovatelem prodeje. Určitě však ale nechceme, abyste byl ze zážitku zklamaný. Pro zákazníky máme proto k dispozici naši Garanci spokojenosti, v rámci které se snažíme zákazníkům nepovedené zážitky kompenzovat.
Bohužel se mi nepodařilo dohledat voucher, o který se v tomto případě jedná. Požádám Vás proto, abyste nám napsal e-mail s kódem voucheru na adresu podpora@slevomat.cz a do předmětu uvedl "Pro Martina". Vaše zpráva se tak dostane ke mně a tuto nepříjemnou situaci s Vámi vyřeším.
Děkuji Vám a přeji hezký den.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.