Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6538Servisní poplatek neoprávněný

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2015, před 10 lety

silvie tomancova

Znění stížnosti

dobry den,
koupila jsem u t-mobile televizni kartu START, jednorazovy poplatek a neomezene vyuzivani asi 10ceskych kanalu, divam se na ceskou tv minimalne proto jsem zvolila tuto kartu, t-mobile mi napsali ze predavaji veskere zavazky televiznich karet skylinku!!!!beze zmen smluvnich podminek!!! uz mi prisel ale dopis ze mam zacit platit servisni poplatek, operatka skylinku mi polozila telefon, t-mobile tvrdi ze s tim nemaji nic spolecneho, na internetu se docitam jake jsou to podvodne praktiky skylinku ziskat od zakazniku nepravem penize, takze timto zadam o dodrzeni smlouvy!!!! a trvam nadale na plneni!!!


Produkt

karta start


Požadované řešení

trvam aby mi bylo nadale umozneno divat se na ceske programy jako doposud,
protoze na to koukam malo musim volat casto o reaktivaci!!!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2015 17:35, před 10 lety

Jednostranná změna smlouvy v tomto případě dle zákona o elektronických komunikacích možná je. Zákon však ohledně změny smlouvy stanovuje, že podnikatel je povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat účastníka o uveřejnění.

Pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka, jehož smlouva obsahuje ustanovení o úhradě v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez této úhrady, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování. Pokud by informační povinnost splněna nebyla, bylo by možné podat reklamaci vyúčtování a podnět Českému telekomunikačnímu úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2015 14:00, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.