Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65381Zpoždění vlaku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2023, před rokem

Karolína Kamenská

Znění stížnosti

Absolutně nepochopím jak může mít 45 min vlak zpoždění, když autobusy jezdí na minuty, všechno jde když se chce, takže kde je chyba? Člověk má domluvené schůzky, doktory a ostatní důležité věci a ani se tam nedostane včas, protože prostě České dráhy. Proč všude jinde ve světě jezdí vlaky na minutu a u nás ne? Měli by jste toto zlepšit jinak se Vám všichni za chvíli na cestování vlakem vykašlou.


Požadované řešení

Řešení by mělo být takové že vlaky nebudou mít zpoždění absolutně žádné nebo maximálně 5 minut!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2023 12:43, před rokem

V případě zpoždění vlaku v mezinárodní i vnitrostátní přepravě 60 a více minut, resp. 120 a více minut a při nesplnění vybraných standardů přepravy lze za určitých podmínek žádat odškodnění u společnosti České dráhy, a.s.

Více informací ohledně podmínek uplatnění nároku na odškodnění nalezne spotřebitel zde: https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.