Společnost


De Agostini Publishing S.p.A.

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65396Nepřiznání platby, zrušení předplatného a vymáhání již zaplacené částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2023, před rokem

Jakub Kovář

Znění stížnosti

Firma Deagostini mě zrušila předplatné kolekce Rally cars z důvodu že jim nepřišla platba za 3 zásilku, kdy tato platba proběhla a byla jim i výpisem účtu v PDF formě (jak to po mě na informačním oddělení chtěly) zaslána. Jejich reakce na email byla ta že platba bude dopravována a X dní na to mě opět začali chodit emaily že mám uhradit dlužnou částku.


Produkt

Kolekce Rallye cars


Požadované řešení

Omlouva, obnovení zasílání kolekce a sleva za časovou újmu kdy jsem tuto věc byl nucen řešt.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2023 13:20, před rokem

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost De Agostini Publishing S.p.A. (tak jak již spotřebitel podle popisu stížnosti učinil), nejlépe doporučeně s dodejkou na adrese P. O. BOX 69, Černokostelecká 20, 100 00 Praha 10 a upozornit společnost na to, že spotřebitel již za zboží zaplatil.

Pokud spotřebitel postupoval podle pokynů podnikatele a navíc může prokázat (např. výpisem z účtu), že peníze byly společnosti řádně zaslány, neměla by společnost po spotřebiteli finanční částku znovu požadovat.

Vymáhá-li podnikatel pohledávku po spotřebiteli, má podnikatel povinnost dokázat, že vymáhaná pohledávka vznikla a trvá. V okamžiku, kdy podnikatel dokáže, že pohledávka doopravdy vznikla, přechází důkazní břemeno (povinnost dokazovat) na spotřebitele, který by měl dokázat, že pohledávku uhradil.

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2023 13:38, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2023 10:16, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.