Společnost


AMER SPORTS Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6540Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2015, před 10 lety

martin ridky

Znění stížnosti

19.8.2014 jsem koupil v FO Solomon lyzarske boty jejich PC byla ca 11000CZK. Ja jsem je koupil ve sleve za 3440CZK. Maji bilo-cernou-oranzovou barvu. Po tydenim lyzovani,se bohuzel zacala loupat oranzova barva z prezek.
20.2.2105 jsem je pro tuto zavadu reklamoval
16.3.2015 byla tato reklamace zamitnuta
Vsechny doklady a fotky posilam v priloze
Pro zasmani bych chtel dodat, ze reklamace z prodejny ktera je na Praze 10 a firmy, ktera reklamaci zamitla je tez na Praze 10 trvala 25 dni, coz mi samozrejme znacne zkatilo zimni sezonu. Vim maji na to 30 dni, ale... Dalsi pecka jsou pravopisne chyby v dopise o neuznani reklamace....A nakonec veta i pres problem, ze se vam loupe z bot barva je muzete dal pouzivat))).
Samozrejme nesouhlasim, jsem odhodlan se soudit, ale jeste jim chci dat sanci.

sp. dr. Martin Ridky


Požadované řešení

Vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2015 15:02, před 10 lety

Pokud se vada výrobku objeví ve 24 měsících od převzetí, rozlišujeme jakým způsobem byla smlouva porušena. V případě odstranitelných vad se spíše jedná o nepodstatné porušení smlouvy, zatímco v případě neodstranitelných vad může jít i o podstatné porušení.

V tomto případě by se tedy jednalo nejspíše o nepodstatné porušení smlouvy. Pokud dojde k nepodstatnému porušení smlouvy, může spotřebitel požadovat buď odstranění takovéto vady, nebo přiměřenou slevu. Spotřebitel však nemůže takovou vadu namítat, pokud mu již při nákupu byla sleva z tohoto důvodu na zboží poskytnuta.

Pokud však mezi stranami existuje spor o to, zda se vůbec jedná o vadu, prokazatelným důkazem je posudek soudního znalce. V tomto případě, tedy u vady, která se projevila déle než šest měsíců od převzetí zboží, leží důkazní břemeno na spotřebiteli. Seznam soudních znalců najdete na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2015 14:07, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.