Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
19.8.2014 jsem koupil v FO Solomon lyzarske boty jejich PC byla ca 11000CZK. Ja jsem je koupil ve sleve za 3440CZK. Maji bilo-cernou-oranzovou barvu. Po tydenim lyzovani,se bohuzel zacala loupat oranzova barva z prezek.
20.2.2105 jsem je pro tuto zavadu reklamoval
16.3.2015 byla tato reklamace zamitnuta
Vsechny doklady a fotky posilam v priloze
Pro zasmani bych chtel dodat, ze reklamace z prodejny ktera je na Praze 10 a firmy, ktera reklamaci zamitla je tez na Praze 10 trvala 25 dni, coz mi samozrejme znacne zkatilo zimni sezonu. Vim maji na to 30 dni, ale... Dalsi pecka jsou pravopisne chyby v dopise o neuznani reklamace....A nakonec veta i pres problem, ze se vam loupe z bot barva je muzete dal pouzivat))).
Samozrejme nesouhlasim, jsem odhodlan se soudit, ale jeste jim chci dat sanci.
sp. dr. Martin Ridky
Vraceni penez
|
Tweet |
Pokud se vada výrobku objeví ve 24 měsících od převzetí, rozlišujeme jakým způsobem byla smlouva porušena. V případě odstranitelných vad se spíše jedná o nepodstatné porušení smlouvy, zatímco v případě neodstranitelných vad může jít i o podstatné porušení.
V tomto případě by se tedy jednalo nejspíše o nepodstatné porušení smlouvy. Pokud dojde k nepodstatnému porušení smlouvy, může spotřebitel požadovat buď odstranění takovéto vady, nebo přiměřenou slevu. Spotřebitel však nemůže takovou vadu namítat, pokud mu již při nákupu byla sleva z tohoto důvodu na zboží poskytnuta.
Pokud však mezi stranami existuje spor o to, zda se vůbec jedná o vadu, prokazatelným důkazem je posudek soudního znalce. V tomto případě, tedy u vady, která se projevila déle než šest měsíců od převzetí zboží, leží důkazní břemeno na spotřebiteli. Seznam soudních znalců najdete na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.