Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den už po několikáté se stalo že na prodejně jsou u zboží jiné ceny a na pokladně vždy vyšší. Při upozornění se prodavačka málem nezačne hádat a je arogantní. Když chcete zavolat slušně vedoucí tak odpoví slovem “ chování” a vytáhne z kasy peníze a dá je zpět zákazníkovi aniž by zavolala vedoucí. Jak si tohle může dovolit když jí slušně požádáte. Mění to poprvé minule hodila zuřivě penězna. Když ji to nebaví nemá tam co dělat tohle odrazuje zákazníky.
Jedná se o prodejnu Ostrava-Pustkovec ,B. Nikodéma. Prodavačka nevím jak se jmenuje ale je mladá bych řekla nejmladší na prodejně.
Dekuji Bauerová
Gemerka 9.90 na prodejně, v kase 15.90
Měla by být potrestána prodavačka za nevhodné chování a udelána kontrola cen jelikož je to pokaždé.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Co se týče nevhodného chování personálu:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.