Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65405Zamítnutí slevy na zájezd

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2023, před rokem

Marie Pavlíková

Znění stížnosti

Dne 18.11.2022 jsme uzavřeli s cestovní kanceláří smlouvu o zájezdu, v tentýž den jsme zaplatili 1. splátku. Jelikož mám banku Reiffeisen, která je partnerem cestovní agentury Exim, mám nárok na 5% slevu na cenu zájezdu. Při uplatňování slevy jsem postupovala podle pokynů, které agentura na svých stránkách uvádí. Před zaplacením 2. splátky jsem upozornila personál, že chceme uplatnit slevu. Ta nám však byla odepřena s vysvětlením, že o slevu musíme žádat při sepsání smlouvy, před zaplacením 1. splátky. Taková podmínka však není nikde na oficiálních stránkách uvedena. Jsme přesvědčeni, že jsme postupovali správně, podle pokynů cestovní kanceláře.
Děkuji .

S pozdravem Marie a Milan Pavlíkovi


Produkt

https://www.rbclub.cz/detail?id=RXhpbSt0b3Vycw%3D%3D


Požadované řešení

Proplacení slevy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2023 13:54, před rokem

Na stránkách Raiffeisenbank je uvedeno, že spotřebitel má před placením upozornit personál, že chce využít slevu nebo jiný benefit RB Clubu. Domníváme se tedy, že pokud spotřebitel nevyužil slevu podle pokynů, je zamítnutí slevy ze strany společnosti oprávněné.

Pokud má spotřebitel podezření, že podnikatel nejednal v souladu s právními předpisy, může se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2023 15:43, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2023 11:59, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.