Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.3.2023 jsem obdržel zboží Imuno komplex, s požadavkem zaplatit 179,- Kč. Toto zboží nebylo objednáno a proto nereaguji na žádnou platbu. Vzhledem k mému zdravotnímu stavu a medikaci, kterou používám, mám od lékaře doporučeno nic jiného nepoužívat. Já sám nemám zájem o užívání dalších prostředků. Vzhledem k tomu, že jsem nenašel žádné spojení na Vaši organizaci, používám toto spojení. Uvedené zákaznické telefonní číslo je neplatné. Doufám, že mě poradíte, co dělat se zbožím. Zda ho poslat do Kolína nebo do Ústí nad Labem.
S pozdravem Jiří Š e d i v ý.
Zrušit záznam o zasílání. Co se zaslaným produktem?
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o plnění bez objednávky. V takovém případě dle § 1816 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Šedivý,
určitě Vás musíme ujistit, že bez objednání nikomu nic nezasíláme. Rádi celou situaci prověříme, jen budeme potřebovat bližší údaje k dohledání Vaší objednávky, pod Vaším jménem evidujeme více zákazníků. Prosíme o doplnění zákaznického čísla, telefonního čísla nebo adresy.
Pokud se rozhodnete z jakéhokoli důvodu od objednávky odstoupit, i bez udání důvodu, máte na to 14 dní od přijetí zásilky. V případě, že v daném časovém limitu o zásilku nemáte zájem, máte možnost ji vrátit zpět na naši adresu:
Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Zboží jen nesmí mít poškozený obal a zásilka musí být řádně ofrankovaná.
Jinak Vás musíme požádat o úhradu.
Pro rychlejší vyřízení Vašeho požadavku je k dispozici naše zákaznická linka 234 099 888, která je v provozu každý všední den od 8:00 do 17:00.
Věříme, že Vaši záležitost dořešíme k oboustranné spokojenosti.
Zákaznický servis Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.