Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#6541Neuznaná reklamace ultrabooku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2015, před 10 lety

Slavomír Šefčík

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 30.5.2013 jsem zakoupil prostřednictvím internetových stránek www.mironet.cz ultrabook značky Samsung 530U, který jsem si v rámci osobního odběru vyzvedl v jedné z poboček společnosti Mironet (V Háji 10, Praha 7). Počítač byl v posledních 6 měsících 4x reklamován. První reklamace (RA14C17566) byla přijata 22.9.2014 (důvody: notebook pomalý na svoji konfiguraci, pomalé načítání operačního systému, vyskakujíci okna s programy, které byly odinstalovány). Dne 10.10. jsem si počítač vyzvedl, byla provedena výměna HDD. Hned dne 13.10. jsem musel dát počítač opět reklamovat (číslo reklamace- RA14C19427), nešel totiž spustit operační systém, počítač zobrazoval pouze- konfigurace se nepovedla, nevypínejte počítač- počítač nereagoval ani na snahu spustit nouzový režim, reklamace byla uzavřena 11.11.2014. Byla provedena oprava MB- flash BIOS. Třetí reklamace (RA15C04925) byla přijata 20.2.2015 a to z následujících důvodů - pomalé načítání aplikací, webových stránek, celkově celý systém zpomalený. Reklamace byla ukončena 9.3.2015, byla provedena oprava výměnou základní desky. Poslední reklamace (RA15C09298) byla přijata 7.4.2015, a to z důvodů podobných reklamaci předešlé (pomalé aplikace, dlouhé načítání webových stránek, některé z webových stránek se zobrazují pouze v HTML verzi, dlouhé zapínání počítače, často nesynchronizovaná klávesnice s obrazovkou, nefunkční zobrazování videa aj.) spolu s podáním reklamace jsem požadoval odstoupení od smlouvy a vracení peněz na základě ustanovení paragrafu 622 odst.2 zákona č.40/1964 Sb., občanského zákoníku, jelikož šlo o opětovné vyskytnutí většího počtu vad, které brání věc řádně užívat. Dne 16.4.2015 mi byl doručen e-mail s vyjádřením technika o tom, ze byly provedeny kompletní HW testy, dle nichž je počítač bez závad a výkon notebooku odpovídá modelové řadě, přitom důvody reklamace byly stejné jako u reklamace předchozí, která byla bez problému přijata.


Produkt

Samsung 530U/ 13,3" LED/ Intel Core i5-3317U 1,7 GHz/6GB/ 2


Požadované řešení

Vracení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 15:02, před 10 lety

Vzhledem k datu, ke kterému byla kupní smlouva uzavřena, se zde právní vztah mezi podnikatelem a spotřebitelem bude řídit podle starého občanského zákoníku (zákon č. 40/1964 Sb., platnost do 31.12.2013). V tomto případě se tedy lze skutečně opřít o ustanovení §622 odst.2, který říká, že jestliže kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat, má právo na odstoupení od smlouvy. Tímto se rozumí výskyt stejné vady třikrát, nebo různé vady čtyřikrát. Toto platí však jen v případě, že je reklamace vady uznána. Z popisu stížnosti vyplývá, že šlo v případě uznaných reklamací o tři vady různé. K řádnému posouzení této skutečnosti mohou sloužit pouze protokoly o reklamacích. Podnikatel by rovněž měl uvést řádné zdůvodnění toho, proč předchozí tři reklamace uznány byly a čtvrtá už ne, pokud vady mají obdobné projevy. Na tomto místě bychom spotřebiteli doporučili předvést vadu osobně. Pokud by ani tak reklamace nebyla uznána, doporučujeme spotřebiteli obrátit se na soudního znalce ze seznamu znalců na stránce www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.4.2015 09:05, před 10 lety

Dobrý den.
Přístroj byl na reklamaci v autorizovaném servisu - vyjádření jejich technika přikládám v příloze. Přístroj byl poté otestován i naším technikem se stejným výsledkem.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.4.2015 14:06, před 10 lety


Slavomír Šefčík

Dobrý deň, z protokolu nie je jasné aké testy boli na ultrabooku vykonané. Bol by som rád keby bolo možné predložiť test rýchlosti zápisu disku a čtení disku včetne UDMA čísla, celkový test benchmarku ultrabooku včetne typu použitého benchmarku. Na základe týchto informácii bude jasné či daný ultrabook neodpovedá danej modelovej rade.

Ďakujem

S pozdravom

Šefčík

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2015 11:57, před 10 lety

Dobrý den,
vedoucí příslušné pobočky mě informovala, že jste si notebook z reklamace v pátek vyzvedl a jste s výkonem spokojen. Prosím tedy o ukončení stížnosti.
Děkuji.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.4.2015 14:59, před 10 lety


Slavomír Šefčík

Hodnocení: