Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#65411Nekalé praktiky, podvodné jednání, klamání zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2023, před rokem

Barbora Břízová

Znění stížnosti

Vážení,

dovoluji se na Vás obrátit ohledně prosby o pomoc.
Na pobočce T – Mobile v Hradci Králové (Futurum) byla mé mamince nastavena změna tarifu a s tím, že když si přes danou společnost sjedná i wifi připojení, bude platit dohromady 600,-. Po mé kontrole, kdy se vše propsalo do aplikace Můj T – mobile jsem zjistila, že maminka nebude platit 600,-, ale 850,-.
Pronájem zařízení 50,-/ měsíčně, internet- 299,-/ měs, tarif okolo 500,-/ měs. Ani jedna ze zmiňovaných informací tedy nebyla pravda. Maminka se na pobočce snažila několikrát změnit korespondenční adresu (poprvé se to nestalo, podruhé to nešlo zařídit, po třetí, co spojení s centrálou zázračně ano). Pokaždé byla ujištěna o částce 600,-/ měs.

Situaci jsem šla řešit do T-mobile, kde mi argumentovali, že je na pobočce pokaždé někdo jiný a že to je tak, jak to jde. Potom se snažili smlouvat, jako na trhu, že to nakonec asi dokážou za 697,-. Což jsem neakceptovala, protože maminka už k operátorovi nemá důvěru. Požádala jsem tedy o okamžité zrušení smlouvy o poskytování internetu, načež mi bylo řešeno, že ano, a ať přivezeme modem. Toto se odehrálo 11.03.2023

Dnes, tedy 13.3.2023 kdy šla maminka na pobočku s mým partnerem vrátit zařízení a dozvěděli se, že běží výpovědní lhůta 30 dnů. O tomto mě ani mé mamince na pobočce nikdo neřekl, žádnou výpověď maminka nezadávala, a pokud by tomu takto bylo, určitě bych s tím nesouhlasila. Žádala jsem o okamžité zrušení smlouvy pro podvodné jednání.

Na reklamačním oddělení mi nikdo nepomohl.

Žádáme pouze o zrušení této podvodné služby, která byla mamince nastavena.
S paušálem za mobilní telefon odcházíme jinam, převod čísla je na následujícím operátorovi. Pouze čekáme na OKU kód.

Vzhledem k tomu, že se mi ozývají moji přátelé, známí, že mají podobnou zkušenost s pobočkou ve Futuru v Hradci Králové, jsem odhodlaná tuto situaci řešit.
Mohu se s Vámi poradit, jak postupovat dál?

S úctou

Barbora Břízová, MBA


Požadované řešení

Žádáme pouze o zrušení této podvodné služby, která byla mamince nastavena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2023 14:13, před rokem

Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy byla spotřebiteli přislíbena určitá cena za služby, měla by být tato cena i skutečně účtována.

Smlouvu může spotřebitel ukončit písemnou výpovědí s výpovědní dobou 30 dnů ode dne doručení výpovědi operátorovi. Závazek poté zanikne uplynutím výpovědní doby. Během této doby je spotřebitel povinen za služby nadále platit, a podnikatel mu tyto služby musí nadále poskytovat.

V tomto případě doporučujeme spotřebiteli vyúčtování reklamovat. Reklamaci je možné podat:
- Kontaktní formulář (zde:https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas),
- Telefonicky na bezplatnou linku 800 73 73 73,
- Písemně na adresu T-Mobile Czech Republic a.s. Tomíčkova 2144/1 148 00 Praha 4,
- Osobně v kterékoli prodejně T-Mobile.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.