Společnost


Dopravní podnik Ostrava a.s.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65423Technická závada tramvaje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 15 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2023, před rokem

Yvona Týnová

Znění stížnosti

Ráno jsem vyjela do práce tramvají č.8 č.vozu1719 směr centrum. Před Stodolní zastávkou tramvaj zastavila, řidička po chvíli vystoupila a zamkla nás. Toto trvalo nepřiměřeně dlouho, z tramvaje za námi cestujícím byl umožněn výstup. Nechápu ,jak mohla řidička tak dlouho nás nechat v uzamčeném voze . Jela jsem do práce a zažila jsem šok. Poté co nám bylo umožněno vystoupit , jsem zašla za dispečerem, který na můj dotaz proč nás nechala řidička samotné, řekl ať se nepo**. Dispečer byl starší prošedivělý muž, který tuto situaci nezvládl. Nedivte se, že lidé jezdí auty, zvážím opět jinou dopravu.


Požadované řešení

Trochu vstřícnosti, loajality a empatie.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2023 14:53, před rokem

Úvodem je potřeba zmínit, že řidiči hromadné dopravy musí postupovat v souladu se zákonem a interními pokyny, což jim zpravidla znemožňuje otevírání dveří mimo zastávku z důvodu bezpečnosti.

V uvedeném případě bude záležet na době, po kterou byl vůz uzavřen, stejně jako důvodu jeho zastavení. Jestliže např. řidička řešila poruchu vozidla, nemuselo se jednat o porušení jakýchkoliv předpisů. Pokud by však porušila předpisy (svévolné zastavení a opuštění vozu), mohl by spotřebitel požadovat odškodné.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře zde: https://www.dpo.cz/pro-cestujici/napiste-nam/stiznost.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2023 13:57, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2023 22:00, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.