Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ráno jsem vyjela do práce tramvají č.8 č.vozu1719 směr centrum. Před Stodolní zastávkou tramvaj zastavila, řidička po chvíli vystoupila a zamkla nás. Toto trvalo nepřiměřeně dlouho, z tramvaje za námi cestujícím byl umožněn výstup. Nechápu ,jak mohla řidička tak dlouho nás nechat v uzamčeném voze . Jela jsem do práce a zažila jsem šok. Poté co nám bylo umožněno vystoupit , jsem zašla za dispečerem, který na můj dotaz proč nás nechala řidička samotné, řekl ať se nepo**. Dispečer byl starší prošedivělý muž, který tuto situaci nezvládl. Nedivte se, že lidé jezdí auty, zvážím opět jinou dopravu.
Trochu vstřícnosti, loajality a empatie.
|
Tweet |
Úvodem je potřeba zmínit, že řidiči hromadné dopravy musí postupovat v souladu se zákonem a interními pokyny, což jim zpravidla znemožňuje otevírání dveří mimo zastávku z důvodu bezpečnosti.
V uvedeném případě bude záležet na době, po kterou byl vůz uzavřen, stejně jako důvodu jeho zastavení. Jestliže např. řidička řešila poruchu vozidla, nemuselo se jednat o porušení jakýchkoliv předpisů. Pokud by však porušila předpisy (svévolné zastavení a opuštění vozu), mohl by spotřebitel požadovat odškodné.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře zde: https://www.dpo.cz/pro-cestujici/napiste-nam/stiznost.html.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.