Počet nahlášených stížností: | 183 |
Z toho za letošní rok: | 43 |
Stále v řešení: | 6 |
koupila jsem lampu - slibované bylo sklo - nafocení vypadalo jinak - kvalitněji a větší - přišlo něco, co má tak hodnotu 120kč za kus - a to kvuli nekvalitě bych nekoupila (zaplatila jsem cca 500 za kus) - vzhledem ke stížnostem, co čtu na netu - vracet zboží nebudu - protože peníze nevrací.
na webu není uveden ani telefon - na emailu s číslem reklamace není uveden kontakt žádný, kam se obrátit, pokud budou potíže.
lampa neodpovídá popisu - meteriál překližka umělá hmota na místo skla a hezkého vzhledu jako na fotce
vrácení peněz - a to vzhledem ke špatné pověsti eshopu, tak nejdříve alespon 50% na účet a já pak pošlu obě lampy.
kontakt se zodpovědnou osobou - alespon telefonicky
Takže součást řešení je kvalitní komunikace
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Podle obchodních podmínek společnosti, jež jsou publikovány na webové adrese https://kupterychle.cz/gdpr-obchodni-podminky/, lze zboží vrátit na adrese: PJU, Heršpicka 875/6a 600 10 Depo Brno 71.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Dobrý den, reklamce byla uhrazena již 11.4.2023
Přejeme hezký den.
Tým Kupterychle
Ano, jsem ráda - že mohu potvrdit, že vrácení peněz proběhlo.
Obchodu bych přála, aby byl pružnější.