Společnost


Pju d.o.o.

Počet nahlášených stížností:183
Z toho za letošní rok:43
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#65438Zboží neodpovídá popisu ani kvalitě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2023, před rokem

Radana Stepankova

Znění stížnosti

koupila jsem lampu - slibované bylo sklo - nafocení vypadalo jinak - kvalitněji a větší - přišlo něco, co má tak hodnotu 120kč za kus - a to kvuli nekvalitě bych nekoupila (zaplatila jsem cca 500 za kus) - vzhledem ke stížnostem, co čtu na netu - vracet zboží nebudu - protože peníze nevrací.
na webu není uveden ani telefon - na emailu s číslem reklamace není uveden kontakt žádný, kam se obrátit, pokud budou potíže.


Produkt

lampa neodpovídá popisu - meteriál překližka umělá hmota na místo skla a hezkého vzhledu jako na fotce


Požadované řešení

vrácení peněz - a to vzhledem ke špatné pověsti eshopu, tak nejdříve alespon 50% na účet a já pak pošlu obě lampy.
kontakt se zodpovědnou osobou - alespon telefonicky

Takže součást řešení je kvalitní komunikace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2023 14:36, před rokem

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Podle obchodních podmínek společnosti, jež jsou publikovány na webové adrese https://kupterychle.cz/gdpr-obchodni-podminky/, lze zboží vrátit na adrese: PJU, Heršpicka 875/6a 600 10 Depo Brno 71.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.4.2023 13:42, před rokem

Dobrý den, reklamce byla uhrazena již 11.4.2023
Přejeme hezký den.
Tým Kupterychle

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.4.2023 22:05, před rokem


Radana Stepankova

Ano, jsem ráda - že mohu potvrdit, že vrácení peněz proběhlo.
Obchodu bych přála, aby byl pružnější.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.