Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
NIKDY VIAC! absolutne neprofesionalny pristup, zamestnanci nic nevedia a pri rieseni problemu si vas budu prehadzovat ako kus odpadu. Mesiac mi chodili upomienky za nedoplatok na dovolenku- vzdy iba mail alebo SMS, nikto nie je schopny zavolat a vysvetlit. Ked som volala ja, nedopatrala som sa k ziadnym informaciam, lebo predajcovia nic nevedia. Tyzden pred odletom ZRAZU riesia a vyzaduju doplatok!! a preco? vraj moj problem, ze som platila v €, ked oni chceli CZK a kvoli zlemu kurzu im prislo menej penazi (zmluvu mame v € a predavajuca mi telefonicky potvrdila, ze zaplatit v € nie je problem, k tomu mi poslala IBAN k platbe).
Takze napokon nas vysla dovolenka este drahsie len kvoli tomu, ze invia si preposlala € na ucet CZK a kvoli zlemu kurzu im tam vysiel nedoplatok!
nedoplatek
v prvom rade by bolo idealne, keby celu dovolenku riesil jeden clovek! od zmluvy az do spatnej odozvy, bohuzial som problem riesila s 10! roznymi zamestnancami a kazdy mi povedal nieco ine. Nakoniec tyzden pred odletom vyzaduju doplatok
|
Tweet |
Invia.cz, a.s. může vystupovat ve vztazích se spotřebiteli jako cestovní agentura, nebo jako cestovní kancelář. Pokud je na smlouvě o zájezdu, potvrzení o zájezdu, závazné objednávce služeb či v obchodních podmínkách uvedena výslovně jako pořadatel či poskytovatel společnost Invia, vystupuje společnost Invia jako cestovní kancelář. V opačném případě se má za to, že společnost Invia je v postavení cestovní agentury, není-li výslovně stanoveno jinak.
Jestliže byl spotřebitel ze strany společnosti ujišťován, že žádný doplatek nevznikl či nevznikne (popř. že ujednaná cena je konečná), je takové jednání závazné pro společnost.
Dle § 2530 odst. 2 písm. c) Občanského zákoníku však může pořadatel cenu zájezdu zvýšit, zvýší-li se směnný kurs české koruny použitý pro stanovení ceny zájezdu. O takové změně ceny zájezdu musí pořadatel spotřebitele řádně a včas informovat, a to v textové podobě nejpozději dvacátý den před zahájením zájezdu. Oznámení musí být jasné a srozumitelné a musí obsahovat zdůvodnění zvýšení ceny a výpočet tohoto zvýšení. Doručí-li pořadatel oznámení o zvýšení ceny zákazníkovi později než dvacátý den před zahájením zájezdu, nemá zvýšení ceny právní účinky. Změnu ceny z tohoto důvodu si však společnost musí vyhradit ve smlouvě nebo v obchodních podmínkách.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.