Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65446Řidič nezastavil v zastávce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2023, před rokem

Andrea Skaláková

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 14.3.2023 ve 12.49h jsem jela linkou 606 a nastupovala na zastávce Železniční zastávka město. Cílová zastávka měla být Růžové pole. Cestovala jsem s malým nemocným chlapcem, čekala jsem až řidič zastaví abychom při brždění neupadli .Řidič nezastavil ani po výzvě, jel hodně rychle a odvezl nás na Okrsek nula. Když jsem se ho zeptala, proč nezastavil, tak byl hodně nepříjemný a řekl mi, že jsem si měla zazvonit, že u dveří nikoho neviděl.

Děkuji, s pozdravem Andrea Skaláková.


Požadované řešení

Nevím jak toto posoudíte ale myslím si, že pán se měl chovat slušně po upozornění. Je povinný v zastávce zastavit, udělal chybu a místo aby jí přiznal, tak ještě drze a arogantně oponoval.
Vaše firma má určitá pravidla a nastavené postihy, věřím, že tuto stížnost posoudíte spravedlivě aby si pán uvědomil, že jeho chování nebylo vhodné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2023 08:37, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by následně měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2023 16:18, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2023 15:12, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.