Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, dnes 14.3.2023 ve 12.49h jsem jela linkou 606 a nastupovala na zastávce Železniční zastávka město. Cílová zastávka měla být Růžové pole. Cestovala jsem s malým nemocným chlapcem, čekala jsem až řidič zastaví abychom při brždění neupadli .Řidič nezastavil ani po výzvě, jel hodně rychle a odvezl nás na Okrsek nula. Když jsem se ho zeptala, proč nezastavil, tak byl hodně nepříjemný a řekl mi, že jsem si měla zazvonit, že u dveří nikoho neviděl.
Děkuji, s pozdravem Andrea Skaláková.
Nevím jak toto posoudíte ale myslím si, že pán se měl chovat slušně po upozornění. Je povinný v zastávce zastavit, udělal chybu a místo aby jí přiznal, tak ještě drze a arogantně oponoval.
Vaše firma má určitá pravidla a nastavené postihy, věřím, že tuto stížnost posoudíte spravedlivě aby si pán uvědomil, že jeho chování nebylo vhodné.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by následně měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.