Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 7.2.2023 v 10:56h dorazil technik na montáž nového zařízení. Po příchodu se hned zeptal na instalační PIN . Poté proběhla montáž kde technik řekl že bude muset vrtat , v tu chvíli jsme odešli do jiné části domu a technika nechali pracovat . Po montáži jsme zjistili že je nové plastové okno provrtané a zvenku hřebíky přidělaný kabel také do plastového okna . Po komunikaci s O2 guru mě bylo řečeno že s montáži a následným provrtáním okna jsem souhlasil v montážním protokolu který jsem podepsal při příjezdu technika sdělením instalačního pinu o nějakém protokolu jsem se od technika nedozvěděl ani čárku. Ale O2 to má za hotovou věc . O2 jako kompenzaci mě nabídlo 1000kc slevu na mobilní telefon . Akorát nekalá praktika k dalšímu nákupu u O2.
5g internet od O2 100mb včetně modemu a antény
Slušné řešeni od společnosti O2.
|
Tweet |
O2 PIN slouží k prokázání spotřebitele, aby si společnost potvrdila, že službu zřizuje tomu, kdo si ji objednal. U instalace internetu (optického či DSL) musí spotřebitel počítat s tím, že ke zřízení a k navedení kabelu do požadovaného místa, bude potřeba provrtat malý otvor (cca o velikosti 6 mm), na což by měl být již u objednávky spotřebitel upozorněn.
Jestliže spotřebitel nebyl řádně informován o způsobu instalace kabelu technikem, mohl by požadovat po společnosti náhradu škody, která mu takovým jednáním vznikla. Výše škody se bude mimo jiné odvíjet také od toho, zda by kabel bylo možné vést jinudy (např. na svých webových stránkách společnost uvádí, že otvor by se měl provrtávat u vchodových dveří).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
velice nás mrzí projevená nespokojenost s proběhlou instalací. Nejde-li to po pevné síti, pak ke zřízení služby prostřednictvím mobilní sítě může být nutná instalace vnější antény, tj. zakoupení takové antény a nezbytná zpoplatněná služba instalace technikem (O2 Pohodlná instalace). K instalaci vnější antény je třeba získat předchozí souhlas vlastníka budovy. Před samotnou instalací je nutná práce konzultována s oprávněnou osobou, která toto oprávnění a souhlas s vykonanou prací následně stvrzuje svým podpisem na Protokolu o zřízení služby.
V případě, že zde došlo k rozporu ve vykonané a konzultované práci, je možné se na nás obrátit pro prověření této práce.
Kontrolou však bylo zjištěno, že byla podána výpověď služby a není již aktivní. Tento krok nás velice mrzí, ale považujeme tak tímto situaci za vyřešenou a uzavřenou.
S pozdravem
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2
Děkujeme společnosti za součinnost.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl na vyjádření společnosti reagovat a případně informovat o tom, zda se na společnost obrátil s žádostí o prověření práce.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Po dlouhém rešeni s O2 jak telefonicky tak i v Náchodě na prodejně 02. Je celá situace ze strany O2 vyřešena že mě byla poskytnuty sleva 1000kc na nákup mobilního telefonu od O2. Tím že jsem slevu odmítl byla celá situace vyřešena a ukončena ,a přesnými slovy operátora O2 je to moje hloupost že jsem technika nechal provrtat okno. Od společnosti O2 jsem kvůli jejich chování odešel k jiné společnosti . Tímto děkuji Dtestu za pomoc a za radu .
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.