Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65449Zpoždení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2023, před rokem

Lenka Čejková

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 14.3.2023 vlak z Budapeště do Praha hlavní nádraží zpoždění hodinu a půl.
Z těchto důvodů, jsme měli velké nepříjemnosti s následnou dopravou domů. Jelikož z Prahy jsme nestihli spoj.
Věřím, že se může stát cokoliv co nelze ovlivnit, ale takové zpoždění pro nás bylo více jak nepříjemné. A byli jsme nuceni v Praze strávit noc na vlastní náklady.
Děkuji pokud se mou žádostí o finanční kompenzaci budete zabývat. Nic nemyslím ve zlém, jen mě mrzí vzniklé nečekané komplikace, které v důsledku tak velkého zpoždění nastali.
Bc. Lenka Čejková


Produkt

Komplikace s následnou dopravou domů v rámci vysokého zpoždění.


Požadované řešení

Částečná finanční kompenzace za vzniklé nepříjemné okolnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2023 10:27, před rokem

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

V případě mezinárodních vlaků je výše kompenzace následující:
- 25 % jízdného v případě zpoždění 60-119 min. a
- 50 % jízdného v případě zpoždění 120 a více min.

Při nákupu vlakové jízdenky i přes informaci, že vlakový spoj bude opožděn, nevzniká nárok na náhradu další škody (např. proplacení návazného spoje jiných dopravců). Taktéž při stornování vlakové jízdenky z důvodu zpoždění nárok na náhradu další škody nevzniká.

Pokud je zpoždění při příjezdu nebo odjezdu delší než 60 minut, měl by dopravce nabídnout cestujícím zdarma i občerstvení úměrně k čekací době, pokud je ve vlaku či stanici k dispozici.

Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2023 15:08, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2023 15:11, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.