Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65474Přivření do dveří

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2023, před rokem

Dana Kalčíková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 15.3. 2023 jsem jela spojem z Brna do Moravských Bránic. Odjezd z Brna 16:52. Při vystupování z vlaku se náhle začaly zavírat dveře a přivřely mě. Vlak se ještě určitě nechystal k odjezdu, ještě vystupovali další cestující. Ovšem paní průvodčí, jejíž jméno neznám, stála venku a jen koukala. Když jsem zakřičela, že ať ty dveře otevře(protože já jsem nemohla opravdu nic), tak stála dál. Kdyby cestující za mnou ty dveře neotevřel, tak nevím jak dlouho bych tam byla. Otázka je, kde nastala chyba. Proč se dveře zavřely, když jsem vystupovala. Copak tam není nějaké čidlo, které tomu zabrání? A další věc, proč paní průvodčí nic neudělala. Tohle by se stávat nemělo.


Požadované řešení

Zjistit příčinu zavření dveří a pokárání paní průvodčí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2023 13:20, před rokem

Součástí dveří od vlaku by mělo být i čidlo, které snímá pohyb a je tak schopné zjistit, zda někdo nastupuje či vystupuje, aby nedocházelo k přivření nastupující či vystupující osoby. Spotřebiteli doporučujeme se se vzniklou situací obrátit přímo na společnost.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.