Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Zasilam reklamaci na strzeni poplatku presto, ze jsem zadnou platebni branu nepouzila.
Vysvetlit duvod a vratit zpet poplatek
|
Tweet |
Spotřebiteli předně doporučujeme kontaktovat společnost ComGate Payments se vzniklým problémem. Kontakt na společnost nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.comgate.sk/kontakty.
Jestliže společnost obdržela finanční prostředky spotřebitele bez právního důvodu, je povinna je navrátit. V případě, že by je zadržovala bez právního důvodu, jednalo by se o bezdůvodné obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Společnost je možné mimo jiné kontaktovat doporučeným dopisem na adresu sídla - Gočárova třída 1754/48b, 50002 Hradec Králové.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den, paní Catalanotti,
spojte se, prosím, s naší podporou, platbu s Vámi dohledají a celou záležitost vyřeší.
S přáním hezkého dne
Jana, Comgate
Žádáme spotřebitelku o sdělení, jakým způsobem se stížnost vyvinula, popřípadě o její uzavření. Neučiní-li tak, stížnost budeme nuceni uzavřít.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.