Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Zboží jsem kupoval přímo od CZC ( předání PPL ). Zhruba po půl roce přestalo na sluchátkách hrát levé sluchátko, někdy hrálo, někdy ne. Zboží je v záruce tudiž posílám na reklamaci přes pobočky czc v Praze. Dodávám originální pouzdro včetně náhradních náušníků a zhruba po 14 dnech reklamace se od CZC dozvídám že reklamace nebyla uznána z toho důvodu " Neuznana reklamace z duvodu chybejiciho serioveho cisla "
Nemám absolutně žádné tušení jaké sériové číslo mají namysli. Nicméně dle vyhledávání předpokládám že kdysi byl na sluchátkách jakýsi štítek? který pravděpodobně během užívání upadl. Nutno dodat že jsem pravidelným zákazníkem již 11 let a s předchozími reklamacemi nebyl žádný problém. Nicméně toto nechápu a žádám radu. Mám tedy nárok na reklamaci nebo nemám? Chcete mi říct, že už v dnešní době nestačí pouze faktura ale člověk si musí hlídat všechny štítky které se na zařízení pohybují ? Jedná se o zboží REPRO Sluchátka RAZER Hammerhead Gaming Headphones.
REPRO Sluchátka RAZER Hammerhead Gaming Headphones sériové číslo IN1425091400779
Oprava nebo Výměna.
|
Tweet |
Pokud se jedná pouze o nějakou samolepku, u které při používání hrozí riziko ztráty a lze stěží předpokládat, že vydrží připevněná na zboží po celou dobu záruční doby, nemělo by dojít k zamítnutí reklamace pouze z tohoto důvodu, protože tímto dochází k omezování zákonné odpovědnosti prodávajícího. Zboží může být dostatečně identifikovatelné i dle kupního dokladu.
Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.