Společnost


date4friend AG

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:78
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65505Vydírání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2023, před rokem

Marcela Jurková

Znění stížnosti

Posílám e-mail, který jsem dnes obdržela s upozorněním, že na předchozí upomínky a výzvy k úhradě jsem nereagovala. Je pravdou, že první výzvu o nezaplacení jsem obdržela 12.1.2023, v den, kdy jsem chtěla uhradit částku, ale rozhodla jsem se, že platbu pending nedokončím, protože platba za VIP členství byla v jiné výši, než byla uvedena. Ihned jsem napsala, že platbu neuhradím, neboť jsem se rozhodla jinak.
Dnes jsem zjistila, že 22.2.2023 mi přišla upomínka do spamu, takže jsem o ní nevěděla a ani k dnešnímu dni jsem mail neotevřela, vše mám nafoceno.
Seznamku - seznamkaproseniorycom - jsem již nenavštívila, protože bez VIP je omezený náhled, fotky jsou rozmazány atd.


Vážená paní Jurková,

dovolujeme si Vás informovat, že jsme převzali právní zastoupení společnosti Date4friend AG, Bahnhofstr. 16, CH-6300 Zug, jíž dlužíte částku ve výši CZK 2.861,99 (EUR 120,52) . Na předchozí upomínky a výzvy k úhradě jste bohužel nereagoval/a.

Zaregistroval/a jste se k placenému členství v online komunitě seznamkaproseniorycom. Při registraci jste uvedl/a svou e-mailovou adresu ***, která byla potvrzena v rámci postupu dvojitého přihlášení. Tato e-mailová adresa byla uložena, stejně jako Vámi zvolené uživatelské jméno, IP adresa koncového zařízení použitého pro registraci a Vaše bankovní údaje.

V současné době dlužíte našemu klientovi částku ve výši CZK 2.861,99 (EUR 120,52), která zahrnuje jistinu a veškeré další související poplatky.

Žádáme Vás, abyste výše uvedenou částku uhradil/a neprodleně, nejpozději do 31.03.2023.


Požadované řešení

Budu ráda, když mi poradíte, jak mám řešit danou situaci a neplatit požadovanou platbu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2023 10:39, před rokem

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě:
- buď e-mailem na adresu support@mycustomercare.ch nebo
- poštou na adresu sídla společnosti (Bahnhofstrasse 16, 6300 Zug, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Aby mohla být výpověď úspěšně zpracována, musí obsahovat:
- celé jméno,
- název služby,
- e-mailovou adresu použitou pro registraci a
- uživatelské jméno.

Pro zaslání výpovědi poštou nabízí podnikatel také formulář (ZDE: https://www.seznamkaproseniory.com/terms/landingpage - v sekci § 4 Smluvní doba a ukončení, bod 6).

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal společně s výpovědí písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.


Ke společnosti Auer Witte Thiel:
Vymáhá-li společnost údajný dluh, musí také prokázat existenci tohoto dluhu. Pokud je spotřebitel přesvědčený, že mu žádný dluh vůči společnosti nevznikl, je vhodné o tomto informovat přímo společnost, jež údajný dluh vymáhá.

Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat. Společnost nemůže ani žádat, aby spotřebitel zaplatil poplatek za vymáhání údajného dluhu. To vyplývá z rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt - date4friend AG (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Společnost date4friend AG se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů skrze tuto platformu, a proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.