Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#65508Dodání nekompletní objednávky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2023, před rokem

Věra Římanová

Znění stížnosti

Dne 9.3.2023 jsem si přes eshop objednala masážní křeslo s vyhřívací funkcí. V objednávce předpokládané datum dodání do 14.3.2023. Ve dnech 10.3. a 11.3. přišly emaily ohledně odeslání. Toto mě celkem zarazilo, že jedno křeslo doručí dva dopravci. 14.3. přivezl jeden dopravce zásilku. Po rozbalení ale následovalo zděšení. V zásilce POUZE jedna část křesla. Po následném kontaktovaní zákaznické linky mi bylo oznámeno, že do 16.3. bude má objednávka kompletní. Nic se ale nestalo. Po dalším kontaktování linky mi bylo řečeno, že druhý dopravce má na předání a doručení 9 dní. A jelikož to bylo 6 den od potvrzení, mám počkat a operátorka bude vše urgovat. Nechápu na co a proč mám čekat. Objednala jsem si kompletní zboží, že je skladem a do 5 dní ho mám doma. Jak deklarujete u výrobků. Tak tohle ne. ŽÁDÁM o okamžité doručení kompletní objednávky. Číslo objednávky je :***. V opačném případě dávám podnět na prošetření České obchodní inspekci


Produkt

TV křeslo s masážní a tepelnou funkcí


Požadované řešení

Okamžité dodání kompletní objednávky se slevou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2023 08:34, před rokem

Pokud zboží nebylo dodáno v celku ve sjednaném termínu (6 dní dle popisu stížnosti), může spotřebitelka uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitelka má v tomto případě nárok na dodání chybějící části zboží. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Spotřebitelka může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud prodávající nepřijme reklamaci, dopouští se přestupku, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitelce dále doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že reklamaci uplatnila.

Reklamovat zboží lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci. Lze tedy společnosti oznámit uplatnění nároků z vadného plnění např. skrze kontaktní e-mail. V tomto oznámení je vhodné popsat vady výrobku a navrhnout požadované řešení, lze přiložit i ilustrační video či fotografie vady. Prodávající pak na základě popisu může reklamaci (rovnou) vyhovět, anebo si od spotřebitele zboží vyžádat k posouzení vady. Lhůta v těchto případech běží ode dne uplatnění reklamace prostředkem umožňujícím dálkovou komunikaci; při případné přepravě zboží se lhůta staví po dobu této přepravy.

Reklamaci je možné, u společnosti Lidl Česká republika v.o.s., uplatnit prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitelka nalezne zde: https://informace-pro-zakazniky.lidl.cz/SelfServiceCZ/s/contactsupport?_ga=2.21443579.1774173722.1589529377-1240863055.1566890612.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.3.2023 08:51, před rokem

Dobrý den, paní Římanová. Je nám líto, že Vám zásilka nebyla doručena. Dodací lhůty jsou závislé na několika faktorech, například na tom, zda zboží není z akční nabídky na následující týden, vytíženosti přepravce, zda zboží pochází ze zahraničního skladu apod. Veškeré tyto informace naleznete v obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí. My zde na dTestu nemáme možnost Vaši objednávku prověřit. Doporučíme Vám, abyste opět kontaktovala naši zákaznickou linku na čísle 210 023 400, kde kolegové opětovně informace ověři. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den. S pozdravem Lidl v.o.s

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.3.2023 09:33, před rokem


Věra Římanová

Dobrý den. Dne 20.3.2023 jsem opět kontaktovala zákaznickou linku s dotazem na dodání chybějící části objednávky. Operátorka vše prověřovala. Po chvíli se k mému hovoru opět vrátila s vyjádřením, že objednávka je uzavřena, zásilka ztracena. Tomu nerozumím. Člověk si něco objedná, přijde mu potvrzení o odeslání a po 10 dnech se dozví, že se zásilka ztratila? S mým souhlasem vytvořila novou objednávku ve které je uvedeno, předpokládaný termín doručení 27.3.2023. Tohle mi připadá už trochu moc. O případné slevě nebyla ze strany společnosti ani zmínka. Římanová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.3.2023 11:08, před rokem

Zákaznice sama řekla, že kontaktovala zákaznickou linku. Proto již nebudeme reagovat. Děkuij za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2023 12:29, před rokem

Děkujeme stranám za součinnost.

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informovat o doručení a následně mohla stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.3.2023 12:49, před rokem


Věra Římanová

Hodnocení:

Komentář: Kdybych zákaznickou linke nekontaktovala, dodnes nevím co a jak a stále bych čekala na ztracenou zásilku. Po nové objednávce se náhle vše hnulo a chybějící část vyla doručena. Celá záležitost mě utvrdila v tom, že tato firma je jen jedno velké lhaní