Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65513Neobjednané zboží a zaslaná SMS s naúčtovaným penále

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2023, před rokem

Jan Šebor

Znění stížnosti

Od firmy StanderSP,zo.o. mi přišel v lednu 2023 neobjednaný dopis s holícím strojkem a fakturou. Strojek jsem doporučeně bezodkladně firmě doporučeně vrátil.Plus jsem dopisem s dodejkou žádal o bezodkladný výmaz mých osobních údajů z databáze společnosti a že společností s ní obchodujících. Doposud mě o tom nevyrozumněli. Místo toho mi dnes přišla SMS s vymáhanou částkou a s penálem. Takže moje další cesta bude směřovat na ÚOOÚ. Prosím o zamezení dalšího působení této firmě na trhu ČR. Zneužívaní marketingu,údajů a okradání slušných lidí.


Produkt

Neoprávněné vymáhaní plnění za neobjednaný produktt


Požadované řešení

Prosím o zamezení dalšího působení této firmě na trhu ČR. Zneužívaní marketingu,údajů a okradání slušných lidí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2023 08:38, před rokem

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o plnění bez objednávky. V takovém případě dle § 1816 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Doporučujeme spotřebiteli, aby možný závazek preventivně vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů o spotřebiteli. Ideálně doporučeným dopisem s dodejkou zaslaným společnosti Stander Sp. z.o.o., P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00, jestliže tak ještě neučinil. V případě sporu bude mít v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Výpověď smlouvy, resp. odstoupení od smlouvy neznamená uznání jakéhokoliv závazku vůči společnosti.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údaj, jak i sám spotřebitel uvádí. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Jestliže spotřebitel smlouvu již vypověděl, doporučujeme mu kontaktovat neprodleně společnost Stander Sp. z.o.o., (nejlépe doporučeně s dodejkou) a upozornit ji na to, že spotřebitel od smlouvy odstoupil (popřípadě ji vypověděl), a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit.

Vzor pro odmítnutí zasílání neobjednaného zboží nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-3501/odmitnuti-zasilani-neobjednaneho-zbozi.

Více informací ohledně neobjednaného plnění nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-9704/dtest-neobjednane-plneni-od-spolecnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2023 16:46, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2023 23:34, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.