Společnost


Telly s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65516Nefunkřní set to box. Po vyměně nefunkční set to box. Nekomunikace s Digi- Telly.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2023, před rokem

Jaromir Kánský

Znění stížnosti

Digi-Telly.
Po telefonním hovoru kde ze mě paní vylákala jméno, adresu. Mě poslali set to box. Nechal jsem si set to box zapojit pracovníkem. Za balíček jsem doplácel 200kč. Pracovník set to box zapojil. Ale musel dodat svůj kabel. Proto, že dodaný kablík byl krátký, asi metr. Přitom paní řekla, že kablík je dostatečně dlouhý. Pracovník si kabel odnesl s tím abych si kabel dokoupil. Set to box fungoval jeden den. Potom hlásil, EROR. Tak, že nebyl funkční. Po výměně závada byla stejná. Set to box hlásil EROR. Přístroj jsem poslal zpět na adresu P.O. Boxu. Podal jsem výpověď na kterou nikdo nereagoval. Chodili mě upomínky za neplacení na které jsem odpovídal, že nic nefungovalo a za dva dny nebudu platit. Set to box jsem poslal zpět. Od Digi- Telly nebyla žádné odpověď, komunikace. Za nepřipojení které jsem psal a odepisoval mě chodili další upomínky. Nakonec to dali Exekutorovi který od soudního úředníka dostal povolení k vymáhání a naúčtovali si 5 000kč za nefunkční set to box a 5 000kč za neplacení služeb které jsem neměl z důvodu nefunkčním set to boxu. Tak, že 11 000kč. Podal jsem na Kodaňskou sídlo exekutora odvolání, odpor na které nikdo nereagoval. Exekutor mě zablokoval účet a tím jsem neměl na živobytí, potraviny, nájem, energie. Nemožnost zaplatit úvěr. Musel jsem si od kamaráda na vše půjčit. Podal jsem stížnost na ČTU kde mě řekli, že na stížnost je pozdě. Přitom jsem odpor podal v čas. Od společnosti to není slušné chování a jednání.
Hezký den a doufám, že to k něčemu povede.
Jaromír Kánský


Produkt

Nefunkční set to box. Ani po vyměně nic nefungovalo. Kablík k televzi byl krátký, asi metr. Neslušné chování nespolupráce neřešení problému se společností. Digi- Telly.


Požadované řešení

Vrácení odebráné exekuční částky. 11 000kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2023 10:29, před rokem

Pokud není možné službu využívat nebo ji využívat jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebiteli doporučujeme v takovém případě službu reklamovat, jak dle popisu učinil. Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

Jestliže po vyřízení reklamace byl set-top box stále nefunkční a spotřebitel následně podal písemnou výpověď, smlouva zaniká uplynutím výpovědní doby.

Domníváme se, že společnost nemá za období, kdy spotřebitel nemohl služby využívat, o čemž společnost informoval a služby reklamoval, nárok na plnění ze strany spotřebitele.

K exekuci:
Spotřebitel může proti platebnímu rozkazu podat odpor. Odpor je podání, kterým se může žalovaný (dlužník) bránit platebnímu rozkazu [platební rozkaz je rozhodnutí soudu vydané ve zjednodušeném soudním řízení na základě tvrzení žalobce (věřitele)]. Na podání odporu má dlužník ze zákona stanovenou lhůtu 15 dní. Pokud žalovaný podal odpor včas, platební rozkaz se ruší a následně žalobu projedná a zabývá se důkazy a tvrzeními účastníků soud. Soudní exekutor musí tento odpor brát v potaz a mělo by tedy začít soudní řízení.

Jestliže již došlo k nařízení exekuce přikázáním pohledávky z účtu peněžního ústavu, může dlužník podat návrh na zastavení exekuce, a to do 15 dní ode dne, kdy se o důvodu zastavení dozvěděl. Exekuce může být zastavena jenom z důvodů stanovených zákonem.

Při blokaci účtu má dlužník právo na výplatu trojnásobku životního minima. O toto může žádat pouze jednou. Výplatu trojnásobku životního minima provádí přímo banka na základě žádosti povinného dlužníka.

Spotřebiteli doporučujeme vyhledat v tomto případě právní pomoc (např. www.dtest.cz/advokati).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2023 16:53, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2023 14:13, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.