Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.3.2023 byl u nás váš kominík Radek Bublàn. Při kontrole se vůbec nepodíval na vyložkovaný
Komín a napsal do zprávy,že není ukončeno proti UV záření.Komin je z nerezu, jak stojí v revizní zprávě zhotovitele a takový nepotřebuje ukončení.Toto jsem si ověřil dotazem u zhotovitele komína. Žádám vás, abyste přiště poslali zaměstnance, který bude kompetentní a nebude do revizní zprávy psát nesmysly, jinak budu uvažovat o změně firmy.
Ing. Josef Doležal,Dačice
Revize plynového kotle Baxi
Omluva a přiznání chyby.
|
Tweet |
Zaměstnanec společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností.
Jestliže nedošlo k poskytnutí kominické služby v souladu se smlouvou, je možné u společnosti uplatnit reklamaci. Společnost CUP Kominictví s.r.o. je možné kontaktovat:
- e-mailem: info@kominici.cz,
- na infolince: 565 55 44 44 (PO – PÁ 7:00 – 12:30, 13:00 – 16:30)
- písemně na adrese: CUP Kominictví s.r.o., Jiráskova 3960/32, 586 01 Jihlava anebo
- prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného zde: https://www.kominici.cz/kontakty/?_gl=1*nns4ha*_up*MQ..*_ga*MTM5NDcwMzg2Ni4xNjc5Mzg5Njk4*_ga_4LDW2DF5ZQ*MTY3OTM4OTY5Ny4xLjEuMTY3OTM4OTcwMi4wLjAuMA..
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den pane Doležale,
čištěním komínů se nezabývá naše firma, ale sesterské CUP Kominictví. Informaci kolegům předáme s tím, aby Vás co nejdříve kontaktovali a domluvili s Vámi nový termín kontroly a čištění zdarma. Věříme, že si u Vás napraví reputaci a budete maximálně spokojený.
Budeme rádi, pokud tuto recenzi smažete, protože se firmy CUP Security netýká.
Děkujeme a přejeme pěkný den.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.