Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#6552Požadavek o změnu pravidel při převzetí dobírky na poště za člena rodiny a chování personálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 hodin 28 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2015, před 10 lety

Věra Holoubková

Znění stížnosti

Vážený pane řediteli, na pobočce jsem měla 3 podněty k nespokojenosti s Vašimi službami. Akutně jsme potřebovali vyzvednout za syna dobírku, která byla určena k zaplacení na poště, nebyl tedy důvod nám dobírku po zaplacení nevydat, manžel má stejné jméno i bydliště jako syn, znám Vaše pravidla, ale někdy se jedná také dle nutnosti a pravidel lidskosti, ta už zřejmě jsou zapomenuta. Zásilku nám obsluhující personál Aleš Rozinek nevydal, nebral urgentní telefonní hovor našeho syna-důvod mnoho klientů na pobočce (2 lidi obsluhy a 1 klient, tzn. výmluva). Dále mi nebylo umožněno hned na poště vyjádřit písemnou formou svoji stížnost. Z pošty jsme dorazili domů a ve schránce na nás čekalo oznámení o vyzvednutí zásilky. Pošta Staré Hradiště úřaduje omezeně a náš čas i čas nás všech jsou také peníze.Myslím si, že Vaše byrokratické předpisy jsou přehnané a tím i jednání Vašeho vystrašeného personálu. Pokud je soused doma, tak může zásilku bez problémů převzít, ale slušná rodina se na poště v pátek odpoledne zastoupit nemůže při vyzvednutí balíku na dobírku. Žádám Vás tímto o nápravu tvorby pravidel a přiblížení jednání personálu blíže ke klientovi. Jako soukromý podnik by jste se jistě takto k zákazníkům nechovali.


Požadované řešení

Vyřešení dle popisu výše, předání na ředitelství české pošty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2015 15:46, před 10 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Z tohoto důvodu nemůžeme pomoci spotřebiteli zprostředkovat kontakt s Českou poštou.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.