Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U TGC energi jsem byla od 10.12.2021.V březnu se u nás opisuje naměřený stav a spočítá se faktura.Byla špatně spočítaná tak jsem ihned poslala rekamaci,na kterou neodpověděli.3estý měsíc nás prodali Armex energi ten mi poslal upomínku.Telefonicky jsem se s nimi spojila,paní mou reklamaci tam viděla,tak jsem jí řekla že jsem v invalidním důchodě a nemám najednou cca25000kč.Bez jakéhokoliv upozornění nám 8.12.2022 odpojili elektroměr. 9.1.2022 mi napsali že si mám najít jiného dodavatele.Ale k jinému dodavateli mě pustily v psi. do té doby jsme se čtyřmi dětmi byly bez elektriky.Prožili jsme Vánoce v hrozně psychickém stavu,děti jsme museli odvést k rodině,každý byl jinde,i pro ně to bylo nelehké. Maso které jsem měla na svátky v mrazácích se zkazilo. Ještě teď když o tom píšu mám opět psychický třes. Chtěla bych,aby mou reklamaci uznali,a vrátily mi peníze z onoho vyučtování a jako odškodné 100 000kč neboť právník mi sdělil že mi vysoudí minimálně 500 000kč.
číslo oné faktury je ***
Jak již jsem psala vrátit přepatek faktury tj.23031kč a odškodné 100 000kč
|
Tweet |
Reklamuje-li spotřebitel vyúčtování, je dodavatel povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 15 kalendářních dní. Nedodržení lhůty je sankcionováno v případě elektřiny částkou 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však do částky 24 000 Kč (dle § 17 odst. 2 vyhlášky č. 540/2005 Sb.).
Až po kladném vyřízení reklamace má spotřebitel nárok na vrácení peněžních prostředků, které po něm společnost požadovala neoprávněně. Spotřebitel tedy musí i v případě, že s vyúčtováním nesouhlasí, vyúčtování uhradit. V opačném případě by mohlo dojít k odpojení, neboť reklamace nemá odkladný účinek.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.